Här ser du Xbox-konferensen från Gamescom

Robot
Här ser du Xbox-konferensen från Gamescom

Microsoft tjuvstartar mässan med första presskonferensen.

#gamescom, #gamescom-2017, #xbox


Quake-konnässsör

Et kommer kanske vara svårt att få några större avslöjanden på gamescom efter E3 som har varit, men ser framemot presentationerna hur som helst. Har vi fått något större schema över alla presentationerna som kommer att visas under dessa dagar?

Dags och kanske köra ett drinking game "4k" versionen igen, kanske har de dragit ned på att använda det ordet så man överlever kvällen denna gång...

Medlem

Shit! Jag hade helt glömt bort Gamescom. Trevlig överraskning

Skägg.
10 Chambers

@almblad: Imorgon kör både Blizzard och EA, vid 18 respektive 1830, oklart om de kommer överlappa varandra. Nintendo kör två senare i veckan, tillägnade Mario och Metroid. Vi drar upp en nyhet om det imorgon.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Shit! Jag hade helt glömt bort Gamescom. Trevlig överraskning

Dåli!


signatur
Medlem

Jurassic World Evolution = Jurassic Park: Operation Genesis 2? Hoppas!!

Quake-konnässsör

@Carl: Perfekt, tack för information

Skägg.
10 Chambers

Jaha, nehe. God natt.


signatur
Avstängd

Fan va gött, jag oroar mig dock över att för mycket har visats av Super Mario Odyssey. De har ju redan visat upp 5 världar om jag minns rätt och om de visar upp 2 nu till till så är vi redan uppe i 7.

Hur många världar kommer att finnas totalt? 15? Hoppas på 20 åtminstone annars känns det som om man har sett en 1/3 av spelet redan... Någon som minns hur mycket man fick se av Super Mario Galaxy 1&2 innan dem släpptes?

Och det är dessa slags klipp som dyker upp på min YouTube-Hem utan att jag ber om det! T_T
#dagens_i-landsproblem

Medlem

Dom släppte en webbsida med hundra spel.som släpps enhanced till xbonex

1
Skriv svar