Incursions är det "revolutionerande" nya läget i Battlefield 1

Robot
Incursions är det "revolutionerande" nya läget i Battlefield 1

Det sprillans nya spelläget ger oss rafflande 5 mot 5-tävlingar på liten yta.

#battlefield-1, #gamescom


Medlem

Är det DLC eller kan alla spela det? Förstår inte vad det går ut på. Fem mot fem men med fordon?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det är competitive spel läge för Bf1

Medlem

Körde in BF1 på 'Sommarlan 2017' men efter några rundor åkte det ut och folket slängde in BF4 och det var fanimig bättre än. Ironiskt nog så dog SSD-disken när jag tryckt delete på BF1. Spelet är så övervärderat och kasst att hårddisken inte ville leva längre...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Körde in BF1 på 'Sommarlan 2017' men efter några rundor åkte det ut och folket slängde in BF4 och det var fanimig bättre än. Ironiskt nog så dog SSD-disken när jag tryckt delete på BF1. Spelet är så övervärderat och kasst att hårddisken inte ville leva längre...

Bf4 idag är väldigt bra. Jag provade Battlefield 1 under betan och efter att det släpptes. Men jag väntar ett bra tag med att skaffa det, om jag överhuvudtaget skaffar det vet jag ännu inte.

Väntar på ett WWII-spel från Dice med de klassiska banorna från BF 1942. Samt några nya såklart.

Medlem

@Kane:

BF4 är i min mening ett bra mycket sämre spel än BF1. BF1 osar kvalite lång väg även om det är riktigt casual, men det har ju serien varit sedan BC1.

BF4 var länge en katastrof och inte i närheten av BF3 innan alla fixar från U.S studion gjordes, BF1 har varit som dag och natt i kvalite från dag 1 jämför med hur kasst och bloatat BF4 var på alla sätt och vis.

Medlem

Ja alltså, om man gillade filmen Black Hawk Down så gillar man nog spelet BF1. Båda två har yta och coolhet som prioritet.

Filmen består av amerikanare som tar fräcka poser när de skjuter och levererar onliners. Precis som BF1... Massa yta, lite under skalet som levererar ett hållbart spel.

Jag kan och har också imponerats av BF1 med allt vad som fladdrar, blinkar och lyser. De flesta människor brukar dock söka mer djup efter att de sett ytan.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av zauii89:

@Kane:

BF4 är i min mening ett bra mycket sämre spel än BF1. BF1 osar kvalite lång väg även om det är riktigt casual, men det har ju serien varit sedan BC1.

BF4 var länge en katastrof och inte i närheten av BF3 innan alla fixar från U.S studion gjordes, BF1 har varit som dag och natt i kvalite från dag 1 jämför med hur kasst och bloatat BF4 var på alla sätt och vis.

Håller med till fullo
BF4 var proppat med alla möjliga gadgets och attachments som gjorde allt för rörigt.
Nu slipper man bli dödad av löjliga gadgets av en person som är på andra sidan kartan.
Föredrar även "varianterna" man har på vapnen numer istället för att sitta och testa sig fram till rätt kombination av attachements.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Det är competitive spel läge för Bf1

Vad innebär det? Jag brukar spela BF1 och det är väl alltid "competitive"?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Generellt åsyftas ett "tävlingsbart spelläge". BF1 är snudd på omöjligt att tävla i som det varit. I en del av tidigare spel i serien har man genom serverstyrning och gentlemans agreement kunnat tävla i det som oftast benämns som eSport.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Avstängd
Skrivet av blackidus:

Håller med till fullo
BF4 var proppat med alla möjliga gadgets och attachments som gjorde allt för rörigt.
Nu slipper man bli dödad av löjliga gadgets av en person som är på andra sidan kartan.
Föredrar även "varianterna" man har på vapnen numer istället för att sitta och testa sig fram till rätt kombination av attachements.

Det var mängden unlocks och gadgets som delvis gjorde BF4 till ett av de bästa i serien, hästlängder bättre än både BF3 och BF1.
Alla dessa "löjliga gadgets som gjorde allt för rörigt" skapade ett djup och det krävde en del skicklighet för att mästra allt.

1
Skriv svar