Star Wars: Battlefront 2 – gameplay-premiär för luftstriderna

Robot
Star Wars: Battlefront 2 – gameplay-premiär för luftstriderna
Medlem

Är det bara jag eller verkar explosionerna för de stora skeppen(objectives) vara rätt anti-klimatiska? Hela skeppet exploderar med en enda explosion och sen var det inte mycket mer med det. Poff, borta. Såg lite knasigt ut.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Är det bara jag eller verkar explosionerna för de stora skeppen(objectives) vara rätt anti-klimatiska? Hela skeppet exploderar med en enda explosion och sen var det inte mycket mer med det. Poff, borta. Såg lite knasigt ut.

Pre... Alpha...

Varför är det så svårt?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Det är en gammal bild som DICE använder för att folk ska kunna spela

Medlem

Fan, va dåligt. Hur kan det låta i rymden. Det e fy fanemej vacum.

Medlem

@Luciphear: Exakt, som jag skrev i tråden innan, ser helt tafatt ut.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Och det betyder att ALLT dom visar kommer ändras till det bättre? Jösses under vilken sten har du bott.

Det sa jag inte. Men som Pre Alpha, så är det i ett tidigt stadium, långt innan det är färdigt. Det borde väl även du kunna förstå?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

@kanshira: Det är baserat på en film med magiska krigsmunkar och svärd av ljus, men att det låter i vakuum är ett problem ☺

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Det sa jag inte. Men som Pre Alpha, så är det i ett tidigt stadium, långt innan det är färdigt. Det borde väl även du kunna förstå?

Ja okej, så därför får man inte klaga/erbjuda konstruktiv kritik, inte för dom kommer se det, men för skapa en diskussion?

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Det sa jag inte. Men som Pre Alpha, så är det i ett tidigt stadium, långt innan det är färdigt. Det borde väl även du kunna förstå?

Battlefront 2 släpps om ungefär tre månader och spelet är i ett tidigt stadium? Om du tror dom kommer ändra mycket tills dess är du naiv.

Sen kommer betan och då är det samma visa igen "det är bara en beta".

Medlem
Skrivet av TheEvilDog:

Battlefront 2 släpps om ungefär tre månader och spelet är i ett tidigt stadium? Om du tror dom kommer ändra mycket tills dess är du naiv.

Sen kommer betan och då är det samma visa igen "det är bara en beta".

Du förstår tydligen inte hur spelutveckling går till. Men om du känner för att slänga ur dig förolämpningar istället för att erkänna att det vi sett hittills är ofärdigt, så får det väl vara så.

Det enda som räknas i slutändan, är hur spelet är när det SLÄPPS. Mycket kan ske på den tiden, även om du naivt tror att så inte är fallet.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Härligt! Ska bli så kul och spela!

Medlem
Skrivet av TheEvilDog:

Battlefront 2 släpps om ungefär tre månader och spelet är i ett tidigt stadium? Om du tror dom kommer ändra mycket tills dess är du naiv.

Sen kommer betan och då är det samma visa igen "det är bara en beta".

Du förstår att det är inte det senaste builden av Battlefront 2 du spelar på mässor? Det är en mycket gammal build dom har fin slippat på kanterna så vi kan spela spelet.

1
Skriv svar