Första Shenmue III-teasern är här

Robot
Första Shenmue III-teasern är här
MEG
Medlem

Bara det inte blir som med Mighty No. 9.
För övrigt så förstår jag inte varför han ser förbannad ut när han tittar på solnedgången med en vacker tjej


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Skulle det komma remasters på de första två spelen också?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Haha, det ser så onaturligt ut på något sätt tack vare att allt är snyggt förutom huvudena som ser ut som att de klippt in från de andra spelen. Helt stel i ansiktet.

Inaktiv

Ryo ser lite stirrig ut, och lite som en latinamerikan. Ögonen ser stora ut. Ska bli intressant att se vad detta blir men tragiskt att det gått så lång tid. Ryo var sådär 5 år äldre än mig när jag spelade Shenmue 2, nu är han 10 år yngre. :_(

Medlem

Allt såg bra ut förutom Ryos nylle. Men så länge storyn är lika bra som ettan och tvåan så är jag nöjd.

Medlem

Helsike vad stelt det ser ut! Synd, men men, blir ett köp ändå, hoppas på bra story osv.

Medlem

Det är ju lite tid kvar i utvecklingen. Förhoppningsvis fixar de till lite ansiktsnaimeringar åtminstone.
Men miljöerna är riktigt vackra.

Skrivet av MEG:

Bara det inte blir som med Mighty No. 9.
För övrigt så förstår jag inte varför han ser förbannad ut när han tittar på solnedgången med en vacker tjej

Han kanske önskade sig att hon var av det manliga könet istället!

Inaktiv

Haha, folk klagar på grafiken pga karaktärsmodellerna? Vad har det med grafikmotorn att göra? Det ser jävligt bra ut, påstår man något annat är man ett komplett retard.

1
Skriv svar