Kör över folk med traktor i Far Cry 5

Robot
Kör över folk med traktor i Far Cry 5

Detta skulle göra Farming Simulator så mycket roligare.

#bonde, #far-cry-5, #ubisoft


Medlem

Argh! Det är en bra bit till 27 feb.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skummade igenom videon men såg ingen skördetröska. Var är den?

Medlem

27 Februari. Ja det är en bit kvar men då har jag lov och kan spela!

Medlem

Svagt om det där är flygplanets slutgiltiga fysik. Startar som en helikopter.

Medlem

Fattas väl bara det, "Terrorattack i Sveg - Körde över folk med skördetröska"

Gnällkuk

JackFrags knows what's up! Videon vi alla ville se och ha. Nu väntar jag bara på ramaskri ifrån PETA


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

JackFrags knows what's up! Videon vi alla ville se och ha. Nu väntar jag bara på ramaskri ifrån PETA

https://www.youtube.com/watch?v=yVUk2x-nXrM

Har inte du postat detta tidigare? Fick en fet deja vu.

Gnällkuk
Skrivet av nils45:

Har inte du postat detta tidigare? Fick en fet deja vu.

Hmmm... nä? Inte jag isf då.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kan tycka att de borde dra ned på antalet vilda djur en aning. Minns Boiling Point: Road to Hell där det blev småpanik när man väl stötte på ett farligt djur i naturen, inlevelsen blir bättre när man inte stöter på björnar och vargar var femte meter.

1
Skriv svar