Far Cry 5 live stream

Medlem
Far Cry 5 live stream
Medlem

Bara jag som tycker det ser ganska... tråkigt ut? Jag vet inte... Tilltalar mig bara inte

Inaktiv

@totte1015 Tyckte du om de tidigare Far Cry (2, 3, 4)? Det gjorde jag och från det jag sett av 5an kan det absolut bli ny favorit. Gillar miljön dom valt för det här spelet istället för en mer exotisk kuliss.

Edit: Eftersom jag redan sett tillräckligt för att veta att det blir ett säkert köp (ännu mer coop än FC4!) så kommer jag undvika media från det här spelet till releasen för att spoila så lite som möjligt. Jag vet att dom mest visar mindre uppdrag och free roam men det är skönt om miljöerna, fordon, karaktärer osv kan få kännas så färska som möjligt istället för att man glott flera timmar på spelet redan.

Medlem

Kan vara det första Far Cry som jag någonsin gillat.

Medlem

Ser fram emot Far Cry 5 ,kul att det är co - op genom hela spelet , nyfiken på karteditorn som de ska visa mer ifrån senare.

Medlem

Hoppas inte att det är mening att ens aim inte ska vara i mitten på skärmen... vad fan?
Edit: Alltså, att ens crosshair är som i Halo. Lite nedanför mitten av skärmen.

Medlem
Medlem
Skrivet av totte1015:

Bara jag som tycker det ser ganska... tråkigt ut? Jag vet inte... Tilltalar mig bara inte

Omgivningen ser relativt isolerande och platt ut, men förhoppningsvis så bjuder kartan på unika ställen. AI:n är totalt värdelös, Far Cry 3 har bättre AI, vad hände? USA är också ett tråkigt ställe, speciellt landsbygden. Kommer nog ändå köpa spelet, jag har förhoppningar om att dom putsar till det.

Inaktiv

Man kan skjuta religiösa personer under tiden de ber och döper folk (baptist). Endast det är svinkul i mina ögon. Blir ett solklart köp.

Kan anses som hatisk i den här kommentaren, så jag måste försvara mig själv och säga att jag skulle aldrig någonsin skjuta eller skada någon verklig person. Sånt gör man endast i spel. Punkt!

Medlem

Påminner ju oerhört mycket om Far Cry 4, fast utan de höga bergstopparna. Snart dags att Ubisoft tar tag i sin maskin och levererar en AI som inte är korkad som kycklingar om de ska komma undan med samma "spelupplevelse".

Missförstå mig rätt, jag älskar det de gjort med Far Cry 2-4 (Primal föll mig aldrig i smaken), men det är dags att de fixar till det som alltid varit problemet. Dålig AI och för mycket sakletande. Lägg till en bra story så kan de hålla på i all evighet. Men där är de inte ännu.

Avstängd

Han som spelade kan nog vara den sämsta jag sett. Springer förbi fiender helt blind och blir nästan ihjälskjuten.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Gillar farcry och absolut älskar spelmiljön. Hoppas på en engagerande och politisk (in)korrekt story.

1
Skriv svar