Planet Coaster-makarna gör byggsim av Jurassic Park!

Robot
Planet Coaster-makarna gör byggsim av Jurassic Park!

Det brukar ju alltid gå så fint när man låter barn latja med urtidsödlor.

#frontier, #gamescom, #gamescom-2017, #jurassic-park, #xbox


Medlem

Fan, jävligt intressant ju. Har längtat efter en Jurassic Park-simulator ända sen Operation Genesis. Väntar med spänning på gameplay video/bilder.

Medlem

Verkar ju bara komma till xbone

Skägg.
10 Chambers

Första läckta bilderna!


signatur
Medlem
Skrivet av notice:

Verkar ju bara komma till xbone

Kommer till PC, Xbox och PS4.
https://www.gamespot.com/articles/pcps4xbox-ones-jurassic-wor...

Medlem

Första kläckta bilden iaf. Den andra var fejk tror jag.

Cool. Äger Planet Coaster till Steam och älskar detta lir. Frontier har jag stor tillit till. De vet vad de gör så detta kan bli riktigt nice.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers

Tack, uppdaterar!


signatur
Medlem

Har inte det här redan gjorts? Jag minns att jag spelade ett Jurassic Park på min mobil där man bygger en Dinosauriepark.

Medlem

Sweeet. Älskade operation genesis så det här blir nog en jävla hit för mig. Hoppas jag.


signatur

// Bacon <3

Medlem

@Bojkott: ja men dåså , fasiken vad bra

Medlem
Medlem

Nice!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent

@PcKaffe: Hade drömt länge om ett nytt Operation Genesis, men gav upp hoppet. Nu har jag stigit på hype-tåget.


signatur

I am the black wizards.

Den musiken alltså. Fungerar fortfarande än idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker detta ser intressant ut!


signatur
Medlem

JAAAAAAAA! Så pepp att det finns inte!

Har suttit och spelat sönder Operation Genesis i omgångar, även med moddar. Finns ett väldans modcommunity därute.


signatur

Videomupp

Medlem

hm.. jag är skeptisk, har fortfarande bitter smak i munnen efter Planet Coaster :/
Men grymt snygg trailer var det i alla fall.

Medlem

Woooo efter nästan ett och ett halvt decennium så är det äntligen dags Igen!
Allt som skanas nu är en next-gen remake av Trespasser.

Medlem

Äntligen ett sådant spel som jurassic park operation genesis har verkligen gått och längtat efter ett sådant.
Och nu är det dags!

1
Skriv svar