Testa livet som smugglare i GTA online nästa vecka

Robot
Testa livet som smugglare i GTA online nästa vecka

Smuggler's Run-uppdateringen har fått datum och trailer.

#gta-5, #gta-online, #rockstar


Medlem

Åh, fler saker som man aldrig kommer ha råd med!
Om man då inte spelar samma uppdrag 101000 gånger eller köper hajkort för flera tusen....

Det är fan äckligt.

Medlem

Kul att de fortfarande uppdaterar spelet. Hade gärna sett något nytt för singleplayer delen också.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Gnällkuk

Jag är imponerad över hur folk orkar spela GTA V Online. Jag tycker egentligen det är skitkul, men förstår inte hur det fortfarande kan vara så jävla instabilt där man blir kickad/tappar connection från en server samt att laddningstiderna är mer eller mindre identiska med PS4 med en mekanisk hårdisk som det är på PC med en SSD.

Det är ju inte så att det precis har släppts heller men alla jävla problem med det sjukt sega laddningstiderna gör att jag aldrig orkar spela det. Varje gång samma sak, ge det en timme, spela 20m på sin höjd, resten är att vänta på andra eller att återansluta.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@tricky: Därför jag slutade spela, det har inte blivit bättre alltså? Jag minns specifikt när man var i multiplayer sen blev man helt plötsligt inslängd i singeplayer sen var man tvungen att vänta en evighet för att försöka komma tillbaka.

Roligt spel som sagt, men man orkar ju inte om det är så otroligt kassa laddningtider.

Gnällkuk

@aeqvist: nope, inte när jag testade för en dryg månad sedan igen. vi var ett gäng som tänkte att det kunde vara kul, men det blev väldigt lite spela och mest suckande och vänta på folk. samma sak när jag körde solo.

håller med till fullo! det är ett fantastiskt multiplayer-spel när det väl fungerar med riktigt bra variation och roliga uppdateringar som kommer titt som tätt, men jag har inte tåladmodet att spendera så jävla mycket tid i menyer. effektiv speltid om man inte free-roamar är tragiskt liten, framför allt om man gillar att köra race som jag ägnat mig till 99% av tiden åt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Åh, fler saker som man aldrig kommer ha råd med!
Om man då inte spelar samma uppdrag 101000 gånger eller köper hajkort för flera tusen....

Det är fan äckligt.

Gnällspik.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Jag hatar onlineläget bara av det faktum att de gör att de inte har släppt någon singleplayer content alls, vilket de med största sannolikhet inte kommer göra heller. Jag föredrar Rockstars utomordentliga singleplayer framför GTA online alla dagar i veckan.

Medlem
Skrivet av zumo:

Jag hatar onlineläget bara av det faktum att de gör att de inte har släppt någon singleplayer content alls, vilket de med största sannolikhet inte kommer göra heller. Jag föredrar Rockstars utomordentliga singleplayer framför GTA online alla dagar i veckan.

Kanske hade man fastnat om det inte var laddtider 47% av speltiden.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag lirar på en PS4 med SSD. Startar man upp spelet till single-player går det på 30s och onlineläget typ 60s (men den laddtiden är ju bara när man startar spelet). I free-mode är det numera väldigt stabilt och ska du lira nåt mission/race/heist tar det typ 10s att ansluta till lobbyn som samlar ihop folk och 5-10s när host'en klickar på start.
Inga tider att bråka om när det gäller världens bästa spel.

Men det är klart.. lirar man på PC är det ju fullt med cheaters och det sänker ju hela spelupplevelsen. På PS4 glitchar folk med outfits på sin höjd och fusklevlade konton från 360 och PS3 går inte att överföra längre.

Avstängd
Skrivet av zumo:

Jag hatar onlineläget bara av det faktum att de gör att de inte har släppt någon singleplayer content alls, vilket de med största sannolikhet inte kommer göra heller. Jag föredrar Rockstars utomordentliga singleplayer framför GTA online alla dagar i veckan.

Samma här, spelade GTA 5 storyn, och sen har jag inte rört spelet nått mer. Online tilltalar mig inte alls och är besviken att det inte kommit mer singleplayer content.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Den äckligaste formen av pay-to-win spel på marknaden. Wouldn't touch with a ten feet pole.

1
Skriv svar