Rädda mänskligheten! Spela Xcom 2 gratis i helgen

Robot
Rädda mänskligheten! Spela Xcom 2 gratis i helgen
Releasehästryttare

Förvånad över hur dåligt optimerat spelet är på pc, 1an va det ju inget fel på, är det inte samma grafik motor?

Testpilot

Perfekt uppvärmning inför War of the Chosen.

Spela en helg med "Vanilla Xcom2" så har man koll på hur det funkar inför expansionen.

Skrivet av Devan:

Förvånad över hur dåligt optimerat spelet är på pc, 1an va det ju inget fel på, är det inte samma grafik motor?

Det var kasst optimerat då det kom , de mesta sakerna fixade sig dock efter 2a DLC't - Shens Last gift. Förutom laddningstider som fortfarande är ganska långa.

Nu har de optimerat ytterligare så laddningstiderna är sekundsnabba i och med War of the Chosen. Ytterst få gånger jag sett att du får stuttering då den laddar och spelar upp filmsekvenserna. (Källa = Flera av de youtubers som spelar War of the chosen)

Releasehästryttare
Skrivet av Harakiri:

Det var kasst optimerat då det kom , de mesta sakerna fixade sig dock efter 2a DLC't - Shens Last gift. Förutom laddningstider som fortfarande är ganska långa.

Nu har de optimerat ytterligare så laddningstiderna är sekundsnabba i och med War of the Chosen. Ytterst få gånger jag sett att du får stuttering då den laddar och spelar upp filmsekvenserna. (Källa = Flera av de youtubers som spelar War of the chosen)

Ja, laddningstiderna är bedrövliga, 10-15 sec är ju inte acceptabelt nu för tiden.

Medlem

Rekommenderar att ladda ner några moddar också, t ex att du kan skräddarsy dina soldater med diverse röster.
Kul att återskapa SG1 truppen, fast Daniel Jackson fanns inte i vintras när jag lirade.. Men det förhöjer upplevelsen helt klart!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har patcher fixat till det här spelet sen release? Kördes dåligt på även riktigt starka burkar!

1
Skriv svar