Battlegrounds nu störst på Steam!

Robot
Battlegrounds nu störst på Steam!
Medlem

Läste en av dom positiva rescensionerna på Steam:
Citat: "This game is bananas"

Medlem

Häftigt! Att ett EA-spel petar ner en sådant etablerat spel som Dota 2. Kul att det händer grejer!

Klart värt att rapportera om!


signatur

Niet.

Medlem

@Theade: var tvungen att fundera lite på vad du menade med EA-spel. Letade efter om de hade råkat skriva "Battlefield" på något ställe men hittade inget. Sedan tänkte jag att du helt hade missförstått vilket spelet var? För Electronic Arts har ju inte gjort Battlegrounds. Men nu började min hjärna arbeta igen

Medlem

Hur kan detta halvfärdiga sömnpiller sälja i 8 miljoner exemplar? Bristen på exklusiva PC-spel måste vara enorm.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Maysay:

@Theade: var tvungen att fundera lite på vad du menade med EA-spel. Letade efter om de hade råkat skriva "Battlefield" på något ställe men hittade inget. Sedan tänkte jag att du helt hade missförstått vilket spelet var? För Electronic Arts har ju inte gjort Battlegrounds. Men nu började min hjärna arbeta igen

Antar att "EA" i det här fallet betyder Early Access, fast är bara en gissning.

Medlem

Det stämmer! Tanken var ju såklart att förvirra er. Jag skrattade lite för mig själv. Då många tycker att EA (företaget) släpper ofärdiga spel, samt då Early Access som faktiskt är släppta ofärdiga spel. (Dålig mening, men budskapet når fram).


signatur

Niet.

Medlem

Early Access är skit precis som Electronic Arts, så EA kan användas som vilket som, betyder ändå samma.

Medlem
Skrivet av Sito:

Hur kan detta halvfärdiga sömnpiller sälja i 8 miljoner exemplar? Bristen på exklusiva PC-spel måste vara enorm.

8 miljoner vet något du inte vet förmodligen

Medlem
Skrivet av aeqvist:

8 miljoner vet något du inte vet förmodligen

Han måste ju själv vara en av de 8 miljonerna eftersom han vet att spelet är ett sömnpiller


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar