Nu kan du förladda PC-betan till Destiny 2

Robot
Nu kan du förladda PC-betan till Destiny 2
Medlem

Done and done, nu är det bara att invänta Måndag!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Och så är man ledig på måndag =D

Medlem

Det gjorde jag redan igår

Medlem

Jag grämer mig att det inte släpps på Steam eller att det hade kunnat länkats till kontot likt UBi Soft spelen gör. Crap. Vill inte ha femtioelva olika launchers.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Märkligt att inte free-users kan pre-loada. De siktar väl på att sänka servrarna under Tisdagen när hela världen helt ska tanka ner spelet och spela samtidigt.

Avstängd

Tack!, men nej tack!

Medlem

Har inte förbokat så väntar till tisdag jag.

Medlem

Någon som vet vilken tid serverna går upp på måndag?

Medlem

Fick tillgång till betan även med Early Access genom Nvidia Experience. Ska bli intressant och se vad det är för typ av spel då jag inte har ett dugg koll på första spelet.

Medlem
Skrivet av Amelek:

Fick tillgång till betan även med Early Access genom Nvidia Experience. Ska bli intressant och se vad det är för typ av spel då jag inte har ett dugg koll på första spelet.

Tack för tipset.

Medlem

Är taggad ,gillade ettan, men är usel på fps på konsoll, så ska bli skönt o lira det med pc kontroller.

Får se om man ens kommer kunna testa betan , lär vara tjockt på servrarna eventuellt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem
Skrivet av anon_319742:

Märkligt att inte free-users kan pre-loada. De siktar väl på att sänka servrarna under Tisdagen när hela världen helt ska tanka ner spelet och spela samtidigt.

Tycker det är bra att de delar upp det på det sättet. Nu lär de se om servrarna pallar trycket på Tisdag.

Skrivet av Ichabod:

Tack för tipset.

Dessvärre måste man få en kod och det är slumpmässigt

Medlem

Märker trycket på clan skapandet lol, tänkte det skulle vara kul o ragga ihop folk till ett mindre gille/clan

Sen kommer 1000 trådar till efter min aja, får väl se hur det går med det heh.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

@Gen: Jag hade en notification i Geforce Experience, fick en kod.

Medlem

ok sådär, testat litegrann, bara kört introt och pvp som jag suger på men tighta kontroller,

4vs 4 pvp är inte min grej så kommer hoppa det ,kanske blir lite grann vid release men mest om man inte orkar nått annat.

Kommer lätt spela pve en del vid release iaf


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem

@Ichabod: Grattis. Tittade själv men har ingen notification.

1
Skriv svar