Vi streamar Destiny 2-betan på pc!

Robot
Vi streamar Destiny 2-betan på pc!

Delar dessutom ut två nävar med nycklar så att även du får testa.

#bungie, #destiny-2, #stream


Medlem

Inga Keys att ge utt FZ pelase :). ha en trevlig D2 PC dag alla


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem

"De kommer också att dela ut ett gäng koder till spelet under streamen så att du också kan få testa det innan släppet i nästa vecka."

Den öppna betan startar i morgon, så alla som vill kan ju testa spelet då ifall de vill. Visst är det trevligt att ni ger ut nycklar så att de som önskar kan spela redan idag, men ni får det att låta som om enda sättet att testa är genom att förhandsboka eller få en nyckel.

Medlem

Var söker man nyckel?

Medlem
Skrivet av zumo:

Var söker man nyckel?

"De kommer också att dela ut ett gäng koder till spelet under streamen"


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag får bara "saxophone" error när jags ska logga in =(

Medlem
Skrivet av dummle112:

Jag får bara "saxophone" error när jags ska logga in =(

Samma här. Var väl väntat att något skulle skita sig

Medlem

Kollat hela streamen förutom 30 sec. Sjklart missade jag nycklarna haha

Medlem
Skrivet av RuneClaw:

"De kommer också att dela ut ett gäng koder till spelet under streamen så att du också kan få testa det innan släppet i nästa vecka."

Den öppna betan startar i morgon, så alla som vill kan ju testa spelet då ifall de vill. Visst är det trevligt att ni ger ut nycklar så att de som önskar kan spela redan idag, men ni får det att låta som om enda sättet att testa är genom att förhandsboka eller få en nyckel.

Man kan också förboka spelet hos Webhallen och CDON för att få en nyckel. Sen är det bara att avboka så fort man fått den, om man inte vill ha spelet då det vill säga.

Medlem

Bara jag som är trött.... eller innehåller betan verkligen bara 2 PvP saker och en enda Strike efter att man spelat igenom den lilla story-grejen?

Skrivet av Cenzar:

Bara jag som är trött.... eller innehåller betan verkligen bara 2 PvP saker och en enda Strike efter att man spelat igenom den lilla story-grejen?

Svar ja.

Medlem

Jeeeeez...mycket dötid.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Cenzar:

Bara jag som är trött.... eller innehåller betan verkligen bara 2 PvP saker och en enda Strike efter att man spelat igenom den lilla story-grejen?

Ja. Ganska så tunn beta. Exakt samma som var på konsol i mitten av juli. Hade hoppats på lite nytt innehåll.

Medlem

lul helt klart ett Demo. Betan är över sen länge.
Grymt bra flyt i spelet dock. Enda jobbiga jag kunde hitta var det att det var segt som fan o streafa.
Kommer bli grymt när det släpps!

Medlem
Skrivet av Kajlie:

lul helt klart ett Demo. Betan är över sen länge.
Grymt bra flyt i spelet dock. Enda jobbiga jag kunde hitta var det att det var segt som fan o streafa.
Kommer bli grymt när det släpps!

Lul, pc betan är igång och kommer att vara igång tills nån gång på torsdag.

Medlem

Jag är helt ny i Destiny-världen och har köpt 2:an så jag provade betan igår, rätt kul men väldigt lite innehåll vad jag kunde se.

Är det någon som vet om man kommer börja på level 20 i 2:an? Hade ju gärna sett en nystart för oss som är nya.

ndr
Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag är helt ny i Destiny-världen och har köpt 2:an så jag provade betan igår, rätt kul men väldigt lite innehåll vad jag kunde se.

Är det någon som vet om man kommer börja på level 20 i 2:an? Hade ju gärna sett en nystart för oss som är nya.

Ganska säker på att du har möjligheten att börja från 0.
Alla har ju inte kört 1:an så jag har svårt att tro att alla börjar från level 20.

Medlem

Bara att höra fireflys michael reynolds aka Nathan Fillions röst är ju nästan en anledning till att man skulle vara intresserad av detta spel

Men bara nästan ^^

Relik 📜

@gusgun577: Malcolm "Mal"! Goddamn..


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

@Schluug: Alla börjar om från ruta ett. Hela storyn bygger på det.

Medlem

Kan man inte preloada om man inte har early access, i blizzard appen kan jag bara välja preorder game.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Lul, pc betan är igång och kommer att vara igång tills nån gång på torsdag.

Läs igen.

Medlem
OPEN BETA

Menas inte öppen BETA att de som inte köpt spelet ännu också kan delta? Jag ser endast PRE-PURCHASE knappen i BATTLE.NET appen...

Medlem
Skrivet av Hozalabam:

Menas inte öppen BETA att de som inte köpt spelet ännu också kan delta? Jag ser endast PRE-PURCHASE knappen i BATTLE.NET appen...

Precis min tanke med.

Medlem

@emilakered: haha ah my bad!
Autocorrect gillade inte "Malcolm" 😋

1
Skriv svar