Skaffat speldator-snyggaste spelet

Medlem
Skaffat speldator-snyggaste spelet

Hej
Kommer få hem en speldator som en hel del kräm i sig.
Så vad är det snyggaste pc-spelet om jag vill se vad den kan göra? Skit i genre mm. Bara grafik (förutom witcher 3 för där har jag vänt varje sten på konsoll ).
GimmeGimme er visdom!

Releasehästryttare

Ashes of the singulariy

Medlem
Medlem

Escape from Tarkov

Fragtjuv

Star Wars Battlefront 2 som kommer i november ser ju väldigt snyggt ut!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Inaktiv

Destiny 2 open beta ikväll kl 19. Kanske inte det snyggaste men dagens tips bara.

Ska det vara det snyggaste spelet på marknaden som dessutom kräver rejäla muskler för att drivas så är det definitivt Ghost Recon: Wildlands som gäller. Du kan dock glömma att maxa detta spel med bra flyt. Finns inga grafikkort på marknaden idag som fixar det. Men snyggt är det verkligen.

Medlem

theHunter: Call of the Wild

Medlem

Destiny 2 är väldigt snyggt om man slår på allt lullull och HDR.

Annars är Forza Horizon 3 och kommande Forza Motorsport 7 extremt snygga spel.

Star Wars Battlefront är nästan overkligt snyggt på sina ställen (skogen på Endor).


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Destiny 2 open beta ikväll kl 19. Kanske inte det snyggaste men dagens tips bara.

Ska det vara det snyggaste spelet på marknaden som dessutom kräver rejäla muskler för att drivas så är det definitivt Ghost Recon: Wildlands som gäller. Du kan dock glömma att maxa detta spel med bra flyt. Finns inga grafikkort på marknaden idag som fixar det. Men snyggt är det verkligen.

Edit: Missuppfattade vad du skrev, men ja Wildlands är ett galet snyggt spel


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

@DraxXus: Har det kommit i spelbart skick ? Verkar ju bra coolt

Medlem

@joelthor100: Absolut. Köper det för sp, men om inte star cardsen blir paytowin såklart Mp med.

Medlem

Wildlands alltså. Den var lite otippad. Stort tack. Får se om jag hinner destiny2betan med

Medlem

Kan fortfarande rekommendera The Witcher 3 med massa grafikmoddar.

Testpilot

Det funkar fortfarande med grafikporren i Crysis 3

Annars finns det :
Rise of the TombRaider , Deux Ex: Mankind Divided , Far Cry 4 , Metro Last light

Det är de som jag snabbt kan minnas som är krävande och snygga då man krämar på grafiken.

Medlem

Star Citizen?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ashes of the singulariy

Enda spelet som fått min dator att dö av värmeslag - h***te vad fläktarna skrek innan den dog.....

men sådär jäkla snyggt var det kanske inte iallafall, men inte min favorittyp av spel direkt.

Man kan ha en hel hög åsikter om Battlefront och hur de förvaltar arvet (eller inte) men att det grafiskt är riktigt snyggt kan ingen ta ifrån dem.

Gnällkuk

The Division


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem

Snygga spel jag kan komma nu som inte nämnts än är:
Mass Effect Andromeda
Watch_Dogs 2

Sen lär nya Assassins Creed Origin se bra ut, samma med nya Shadow of War samt Wolfenstein 2.

Quake-konnässsör

Kan alltid prova Crysis 3 eller Metro Last Light Redux. Raise of the Tomb Raider ska också vara rätt bra ögongodis.

"Metro: Last Light Redux is still a beast of a game with its heavy use of geometric tessellation, volumetric fog, bokeh, sharp textures, and more."

Angående Star Citizen, så är det vädligt dåligt optimerat just nu och får inga bra testresultat.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Ska det vara det snyggaste spelet på marknaden som dessutom kräver rejäla muskler för att drivas så är det definitivt Ghost Recon: Wildlands som gäller. Du kan dock glömma att maxa detta spel med bra flyt. Finns inga grafikkort på marknaden idag som fixar det. Men snyggt är det verkligen.

Det finns det visst det och spelet kräver mer från cpu än gpu för att du ska kunna köra i 60 fps, med det sagt så behöver man fortfarande ett bra grafikkort. Spelet är förövrigt inte överdrivet snyggt om jag ska vara helt ärlig.

Medlem

ARK utan tvekan. Blivit mycket bättre på senare tid men kräver fortfarande en hel del. Speciellt om man drar på alla typer av shadows (plus kör online med högvis med byggnader och dinos)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Pacman VR


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

@gallon: Ja, finns beta på det, escapefromtarkov.com

Dragge heter jag ifall du kirrar det och vill köra.

Medlem

Amiga Classix 3 och 4 på CD


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

DOOM är galet snyggt. Föredrar dock Doom 3.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@gallon:
En stor miss många gör när dom bygger en fet speldator idag är att dom köper en billig skärm och tror att upplösning, grafikinställningar och antal Hz är allt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

@marcus8958: jag hade definitivt kört billigast monitor men fick hjälp och samma sak du sa så blev en sån här

https://www.inet.se/produkt/2200634/zowie-xl2411-24-144hz-e-s...

Medlem

@DraxXus: är det roligt? Ser ju svinbra ut och gillar det ryska

Medlem

Kerbal space program med alla moddar som finns ute. :>

Medlem

@gurkoz: inte hört talas om :). Kollar upp

12
Skriv svar