Walking Dead får Pokemon Go-kopia

Robot
Walking Dead får Pokemon Go-kopia

Döda zombies i parken medan du gungar barnen, vad kan gå fel?

#pokemon-go, #walking-dead


Medlem

Diggade Pokemon Go när det kom men det kändes lite meningslöst efter ett tag.
Detta ser ju coolt ut Frågan är bara hur man hanterar vapen. Om det kommer bli som typ Father.IO

Medlem

Kan inte låta bli att längta lite tills HoloLens glasögon finns för gemene person och dom släpper såna här spel till det, bara hoppas att det blir under ens livstid

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kajlie:

Diggade Pokemon Go när det kom men det kändes lite meningslöst efter ett tag.
Detta ser ju coolt ut Frågan är bara hur man hanterar vapen. Om det kommer bli som typ Father.IO

Fick också lite Father.io-vibbar, blev det någonsin släppt?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fick också lite Father.io-vibbar, blev det någonsin släppt?

Vad jag vet är det fortfarande i Beta. Sist jag spelade för typ 1 månad sen var det väääldigt knackigt.

Medlem

Kopia? Ska man fånga zombies med bollar? Tyckte ni skrev döda? AR räcker ej för att vara en kopia, det måste vara mer eller mindre identiskt, som en, kopia

Medlem

blev pepp först, sen kolla jag på en gameplay video, herregud va lökigt det verkar!

Avstängd
Skrivet av karatekex:

blev pepp först, sen kolla jag på en gameplay video, herregud va lökigt det verkar!

Håller med, såg riktigt kasst ut.

Medlem

Gameplayn ser ju ohyggligt dålig ut. Tror att inlevelsen blir bättre om jag gör som dottern och viftar med en pinne för att låtsas döda zombies...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar