Så flyter Destiny 2 på PC – Sweclockers snabbtestar

Robot
Så flyter Destiny 2 på PC – Sweclockers snabbtestar

Betaversionen testas med ett helt gäng grafifkkort.

#destiny-2, #pc, #sweclockers


Medlem

Jag körde textures och sånt på highest och drog ner shadows till med-high och maxade resten typ efter mitt eget behag. Låg mellan 40-120 fps enligt in-game fps mätaren men det kändes som att jag inte droppade en sekund under 60 fps så jag tycker att det känns väldigt bra optimerat, betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag sitter på en 1080 och Ryzen. För mig är de så klart inga större problem även om vissa mer krävande scener och stunder faktiskt kan ta mig ner till under 60 fps så känns det som att spelet är väldigt bra optimerat trots det.

Medlem

Sitter med Corsair one Pro (1080 Ti varianten) och var egentligen bara två saker jag drog ner till high för att nå stabila 60 fps i 4k. En polare sitter och pumpar samma fps och inställningar samt upplösning med 1080. Nog är det optimerat allt!

Medlem

Jag kör 2500K+MSI Geforce 970 i 3440x1440P
Textures high och ingen AA, dippar aldrig under 60 fps. kan köra FXAA och då kan jag gå ner mot 55 fps emellanåt. då är det mesta på low/medium förutom textures vad spelet valde åt mig.

Testade på skoj smacka på max i allting på 1440P och jag hade drygt 7 fps. Så det är bra tungrott i max settings, kan knappt tänka mig en dator som håller 60 fps i 4K.

Medlem

1440p allt på max förutom AA samt 105 fov och håller 80+ fps. Ryzen 7 1800x och 1080 ti.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

1440p allt på max förutom AA samt 105 fov och håller 80+ fps. Ryzen 7 1800x och 1080 ti.

Gör mig inte mindre sugen på 1080TI x<

Medlem

@Jaxz: liknande för mig med 980ti hoppas på ännu bättre när det stödjer SLI.

Medlem

Kör 720p, allt på low och resolution scale 70% (ser lite ut som att spelet är gjort av lego) men har 60fps med dips till 30. Laptop med i7a+660m från 2012.

Detta spel är väldigt bra optimerat och det skulle vara skandal om det ej var det.

Medlem

Inget spel jag ser är värt att betala för.

Fattar inte varför spel ska ha så trist kampanj. Döda miljard fiender 10 min senare se den efterlängtade cutescen. gör om samma sak 10/20 gånger så har du glömt av röda tråden och vad spelat handla om typ.

Blizzard gör lite samma sak med overwatch, lägg ut små glimtar av historian så du missar hela pusslet. Gör vettig serie och använt glimtarna som smakprov vad komma skall.

1
Skriv svar