Infamous: Second Son gratis med Playstation Plus i september

Robot
Infamous: Second Son gratis med Playstation Plus i september
Avstängd

Vill minnas att jag spelade Infamous: Second Son när det kom i typ 20 min. Sen lade jag ut det på tradera.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Vill minnas att jag spelade Infamous: Second Son när det kom i typ 20 min. Sen lade jag ut det på tradera.

Vad olika det kan vara, själv har jag över 200 timmar i det spelet.

Medlem

Rigs var ju trevligt, men Infamous känns väldigt gammalt. Måste möblera om i helgen så jag kan spela Super Hot istället. Känns mycket viktigare.

Medlem

Tur att det inte var några mp spel, eftersom destiny 2 släpps samma dag <3

jkw
Medlem

Grymt lir. Klarat ut det samt har det på skiva!

Medlem

RIGS??? Wohoo!
Funderade precis på att köpa det till mitt nyinförskaffade PSVR, nu sparade man in 600 spänn.

PS+ blev helt plötsligt värt pengarna...

Medlem

Igen? Second Son var gratis för typ 2.5 år sen. Det var då jag laddade ner det.

Medlem

Oh, Child of light har jag ju på min wishlist.

Medlem
Skrivet av androsynth:

Igen? Second Son var gratis för typ 2.5 år sen. Det var då jag laddade ner det.

Det var First Light som var med förut.

Medlem

Om detta är skillnaden på lineup:en efter prisökningen är det nästan helg ok? Äntligen släpps AAA titlar

Medlem

Kul om de fortsätter att bjuda på PSVR-titlar, så att man har ett bibliotek ifall man skulle köpa en i framtiden.

Medlem

@Grymgreger: Skulle inte Destiny 2 komma 27 oktober? Eller är det bara pc versionen som ska komma senare?


signatur

Game long and prosper

Medlem

@Javas: konsolvarianten hade beta tidigare, för spelet släpps tidigare. Du har helt rätt i att PC får leka i oktober

Gen
Medlem

InFamous är ett fantastiskt spel, speciellt på Pro! Grattis.

Medlem
Skrivet av Gen:

InFamous är ett fantastiskt spel, speciellt på Pro! Grattis.

Spelade igenom spelet på PS4 när det släpptes och det var jävligt snyggt på sin tid. Nu efteråt när jag skaffade en OLED och testade First Light med HDR så var det en otrolig skillnad. Där har dom verkligen lyckats göra nätterna i städerna riktigt vackra och när man springer runt och det blir ett rosa neonljus som lyser upp i den mörka staden är verkligen en mysig känsla.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Gen
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Spelade igenom spelet på PS4 när det släpptes och det var jävligt snyggt på sin tid. Nu efteråt när jag skaffade en OLED och testade First Light med HDR så var det en otrolig skillnad. Där har dom verkligen lyckats göra nätterna i städerna riktigt vackra och när man springer runt och det blir ett rosa neonljus som lyser upp i den mörka staden är verkligen en mysig känsla.

Kan inte annat än hålla med.

1
Skriv svar