Fortnite verkar bli Epics mest framgångsrika spel någonsin

Robot
Fortnite verkar bli Epics mest framgångsrika spel någonsin

Klår spel som Gears of War och Unreal Tournament.

#fortnite


Inaktiv
Medlem

Ser ju mer ut som Team Fortress 2.


signatur

autograph

Avstängd

Varför börjar spel bli mer och mer av samma, inget unikt alls.

Jag ser TF2, Overwatch, Battleforge, Lawbreakers och m.m på detta spelet.

Medlem

Tragiskt. Single player epic death.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian V:

Varför börjar spel bli mer och mer av samma, inget unikt alls.

Jag ser TF2, Overwatch, Battleforge, Lawbreakers och m.m på detta spelet.

Nog bara för du endast väljer att titta på de framgångarna. Finns många andra spel att lyfta om man bara vill.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ett stort spel 2017 utan 21:9 support... Steppa upp gamet Epic!

Medlem

Det är ett väldigt tråkigt spel, lär inte fortsätta spela det så mycket mer.

Medlem

Riktigt roligt spel. Väl värt pengarna

Medlem

Jag har två nycklar värda €40 vardera (det är vad spelet kostar utan att uppgradera till de större packen) som ni kan få köpa för 150 spänn stycket. Är man intresserad av något av de större packen så kan man fortfarande uppgradera efter man angivit den här nyckeln, så man sparar ju 250 spänn hur som helst.

Det är ett riktigt roligt spel. Bland det bästa jag spelat på riktigt länge. En mix av Orcs Must Die och Borderlands, skulle jag säga, med en del typisk "survival game farming" inblandat.

1
Skriv svar