Varsågod, systemkraven för Total War: Warhammer 2

Robot
Varsågod, systemkraven för Total War: Warhammer 2

Du har en månad på dig att uppgradera datorn inför slaget mot Skaven.

#total-war, #total-war-warhammer-2


Medlem

"Mot Skaven"...?!?! Vad menas? Råttorna skall besitta världen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

"Mot Skaven"...?!?! Vad menas? Råttorna skall besitta världen.

Vi (råttorna) ska nog visa dem. Alla skall ätas.

NuZ
Testpilot

Skaven <3


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

kommer bli så jävla bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Avstängd
Skrivet av Ftmch:

Vi (råttorna) ska nog visa dem. Alla skall ätas.

Nu vart det faktiskt oavgjort senaste derbyt, så lugna dig

ont: Inga problem att köra 60+ fps enl. detta, men man litar inte på dessa systemkrav.

Medlem

Vi alver är inte arroganta. Vi *är* bättre än er.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Vi alver är inte arroganta. Vi *är* bättre än er.

ni smakar gott också. /mvh Skaven.

Skämt åsido (eller ja..), ska bli kul med detta, ser fram emot STOR-kampanjen sen också som ska lägga ihop båda kontinenterna (även om den kommer bli lite mindre detaljerad pga. att storleken helt enkelt inte skulle fungera prestandamässigt annars enligt utvecklarna). Hoppas att vissa av raserna läggs in i kampanjen från första spelet om man äger båda också, vore mysigt att härja med skaven i den världen.

Medlem

Om vi ska sätta en ras som inte kan dö av åldrande I perspektiv till andra raser så, ja alver är bättre, det är bara logiskt.

Men jag kommer att börja med Skaven för de är så jävla awesome xD

Medlem

@Ftmch: Håller med, kommer äga så hårt Min medeltid på ett spel är runt 40-50 timmar, TW:WH har 300+ and counting Ser VERKLIGEN fram emot TW:WH2!

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@Ftmch: Håller med, kommer äga så hårt Min medeltid på ett spel är runt 40-50 timmar, TW:WH har 300+ and counting Ser VERKLIGEN fram emot TW:WH2!

Det är ju för att du spenderat 150 timmar på att jaga armeer som springer runt och duckar dig i force march

Blir nog ett köp när den riktiga kartan kommer, med gamla landskapet. Dock jävligt besviken på att det inte blir någon typ av sjöfighter.

Medlem

@wastaah: De har redan svarat, blir inga sjöstrider. Autoresolve som nu.

1
Skriv svar