Öppen beta för Raid: World War II i helgen

Robot
Öppen beta för Raid: World War II i helgen

Ägare av Payday 2 får testa redan nu och i två veckor framåt.

#nyhetstips, #payday-2, #raid-world-war-2


Medlem

Och jag som äger det på PC bara och den är ju sönder Hoppades på kunna spela till ps4.

Medlem

Jäklar, har vi hoppat tillbaka 12 år i utvecklingen nu?!

Medlem

Ser ut att suga. Frågan är hur dom lyckades göra allt sämre när dom hade payday 2 som standard redan.

Medlem

signatur

Life is short , play more

Medlem

Har nu provat betan och den var inte bra. Den finns bara 2 missions i betan inget mer.
Grafiken är uråldrigt och animationerna är tröga. Bara verkliga video mellan sekvenser är bra i spelet allt annat är sämre, Blir inget köp.

Medlem

Var verkligen bland det sämsta jag provat på länge...
Grafiken var verkligen urdålig, kunde inte ens använda min höga upplösning.
Känslan i spelet var även det riktigt urkasst, verkligen som att spelet utvecklades för 15 år sen.

Förvånande när det ändå är Starbreeze som står bakom det.

Medlem

Inget annat sätt att få betan än via payday2?
Ingen lust att ladda ner 40gb+

Gnällkuk

Kollade lite snabbt på en video... ja, grafiken känns extremt daterad. otroligt jävla bob när man rörde sig, ungefär som man sprang runt i någon form av stålställning. när man ads:ade tog ju vapnet upp typ halva skärmen.

såg rejält tråkigt ut och med tanke på den risiga grafiken tror jag det blir svårt att släppa det här spelet som det ser ut nu med någon form av publik alls.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Inget annat sätt att få betan än via payday2?
Ingen lust att ladda ner 40gb+

Finns en länk på steams hemsida:
(http://store.steampowered.com/app/414740/RAID_World_War_II) under FREE WEEKEND.

Releasehästryttare

Detta va sämsta dyngan jag spelat på länge!

Inte konstigt att steam inte promotar att spelet har gratis test helg på framsidan!

1
Skriv svar