Fredagsquiz - Känner du igen dessa klassiska boxshots?

Robot
Fredagsquiz - Känner du igen dessa klassiska boxshots?

Vi serverar en stor skopa nostalgi i detta quiz.

#boxshot, #quiz


FM-guru
F.d. Sisyr

Ni har satt fel "rätt" svar på den sista frågan. Spelet är Arena, men det är Rune som är rätt svar enligt quizet...

Det förstörde min 10/10. :'(

EDIT: Haha ja, Doom-covern är ju fel också. Märkte inte ens det själv.

Medlem

Tror ni på fullaste allvar att jag inte kan med 120% säkerhet känna igen den småkåta demonen from Doom boxen? Den är verkligen inte från Diablo kan jag säga er.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ni har satt fel "rätt" svar på den sista frågan. Spelet är Arena, men det är Rune som är rätt svar enligt quizet...

Det förstörde min 10/10. :'(

Tänkte väl det, inte sett Elder scrolls arena boxen men kunde de två andra så kände mig tämligen säker på mitt svar ändå.
EDIT: Civlization var också fel. Verkar som de tappade bollen på de tre sista frågorna.

Medlem

Det skall vara doom inte diablo...

Medlem

ni har ju lagt in fel svar på flertalet, dålig stil


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem
Skrivet av knerk:

ni har ju lagt in fel svar på flertalet, dålig stil

Verkligen, dålig stil. Detta är helt fruktansvärt! Min fredagskväll är förstörd. Var är min högaffel?

Redaktör

Fredagsslarv, vi ber om ursäkt för det. Nu ska det förhoppningsvis vara rätt - ni får göra quizzen igen, ni som snuvats på fullpoängaren.


signatur
Redaktör

Nu när jag testar foliehatten inser jag att det KAN vara så att Sweclockers-Jonas gått in och ändrat svaren, för att täcka över sitt eget skamliga resultat.


signatur
Medlem

10/10 would play again.

Medlem

Tack för att ni tog med Command & Conquer!

Medlem

10/10 utan några svårigheter.

Medlem

9/10, pinsamt att bomma på frågan om Doom.
Kul quiz!

Medlem
Skrivet av Tenchi:

9/10, pinsamt att bomma på frågan om Doom.
Kul quiz!

9/10 Correct answers!

Exakt samma här. Det är så man skäms.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

10/10 tur att man har ju åldern inne

Medlem

8/10


signatur

Burn in the light.

Medlem

10/10, och jag gissade inte ens på någon. Betyder det att jag är gammal?

Medlem
Skrivet av Ftmch:

10/10, och jag gissade inte ens på någon. Betyder det att jag är gammal?

Det betyder att vi har många spel som är minnesvärda!

Medlem

10/10 Men varför teasades ni bara med det klassiska Zelda?


signatur

Nämen!

Medlem

Har Quiz Roberts något med detta att göra? :):):)


signatur

Niet.

Medlem

enkel 10a, får ju utmana lite


signatur

//monster

Medlem

Aaaaaah!! jag missade på sista! SÅÅ nära!! xD

Medlem

10/10

Result Text

Var väl nånstans då i tiden jag faktiskt köpte boxade saker^^ Många gissningar ändå.

Medlem

10/10, tokenkelt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fredagsslarv, vi ber om ursäkt för det. Nu ska det förhoppningsvis vara rätt - ni får göra quizzen igen, ni som snuvats på fullpoängaren.

Skrivet av Tomas Helenius:

Nu när jag testar foliehatten inser jag att det KAN vara så att Sweclockers-Jonas gått in och ändrat svaren, för att täcka över sitt eget skamliga resultat.

Jag hoppas du inser hur allvarligt denna incident är!?
Kommer kräva ett rejält skadestånd för den potentiella ångest och illamående jag kunde ha råkat ut för, ifall jag påbörjat quizet innan ni ändrade svaren!
Framöver hänvisar jag er till min advokat om ärendet: slimyjoe@unnecessarylawsuits.fraud

Medlem

10/10

Det var det lättaste quizet på länge!

Medlem

10 av 10 för första gången. Här var det spel från min tid, går ju inte att ta miste på! Och nu vill jag spela om typ 8 av 10 av dem..


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

10/10 easy peasy

Medlem
Inaktiv

9 av 10 varav jag gissade vildsint på en och av misstag tryckte på fel svarsalternativ som visade sig vara rätt

12
Skriv svar