Vill du ha ett nytt Alice-spel får du tracka EA

Robot
Vill du ha ett nytt Alice-spel får du tracka EA

American McGee ber om hjälp inför en pitch till rättighetshållarna.

#alice, #american-mcgee


MEG
Medlem

Klart jag vill ha ett nytt Alice spel......blir till att signa


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Madness Returns var inget vidare, så jag har inga som helst förhoppningar på att ett tredje spel skulle bli bra.

Det första spelet hör till mina absoluta favoriter. Jag har spelat igenom det många gånger.

Medlem

@returpack:
Uppföljaren var ju utvecklad av någon okänd kinesisk utvecklare, så att den skulle påverka en uppföljare skaparen av första är väl osannolikt.

Edit: Såg precis att det var McGee som startade studion.

Skrivet av Ichabod:

@returpack:
Uppföljaren var ju utvecklad av någon okänd kinesisk utvecklare, så att den skulle påverka en uppföljare skaparen av första är väl osannolikt.

Edit: Såg precis att det var McGee som startade studion.

Skulle precis rätta till, men du hann före. "Madness Returns" är riktigt bra och intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Skulle precis rätta till, men du hann före. "Madness Returns" är riktigt bra och intressant.

Jag fullkomligt älskade Madness returns. Roliga bossar, intressanta miljöer och.. galenskap!

Medlem

@Blackwolfe:
Jag älskade också Madness returns, så nu blir det till att signa upp sig så vi får en trea.

Medlem

Har inte lirat spelet men det finns i min Steam wishlist. Dock säljs ju inte spelet i Steam shoppen längre och jag vägrar köpa det till Origin. Ska försöka styra en gift genom någon så det stannar i mitt älskade bibliotek #1.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar