Hands-on – Gwent: The Witcher Card Game

Robot
Hands-on – Gwent: The Witcher Card Game

Svåra val både i och utanför kortleken i Gwents hårdföra kampanj.

#cd-projekt, #gwent, #the-witcher


Medlem

Har lirat lite av betan och det är rätt skoj. Annorlunda från de flesta kortspel (enligt min ringa erfarenhet åtminstone) och kan nog bli rätt populärt framöver!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

hm, intressant det där med kampanj ändå, trodde att det skulle bli ren multiplayer eller så i stil med hearthstone (vet inte hur det är med hearthstone heller iofs, kanske finns sånt där också).

Medlem

Oooh, yesyesyes! Låter spännande

Medlem

Föll inte för multiplayer i betan när jag testade för snart ett år sedan. Alla bara fuskade (jag sög). Kampanjen låter däremot riktigt skoj, i varje fall om man får piska bönder. Ska bli intressant att läsa recensioner sen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Avstängd
Skribent
Skrivet av Nomman:

Föll inte för multiplayer i betan när jag testade för snart ett år sedan. Alla bara fuskade (jag sög). Kampanjen låter däremot riktigt skoj, i varje fall om man får piska bönder. Ska bli intressant att läsa recensioner sen.

Av det jag fick se kan man både piska bönderna och hota att slänga dem i en fängelsehåla som i princip är en trång brunn - komplett med ingående beskrivning av hur det är att sitta i den där brunnfinkan. Huvudpersonen kan vara ganska omild, om man väljer att spela henne så.

Medlem

@Joakim Kilman: Kan inte tänka mig att spela henne på något annat sätt. Renegade FemShep all the way, så att säga. Oavsett speluniversum.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Avstängd

Fan vad man vill ha en fortsättning på witcher 3 när man ser den första trailern. Skulle vilja ha en där man får spela Ciri för hon blir ju Witcher i 3:an om man får rätt slut.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar