Spela Battlegrounds, vinn ett Geforce GTX 1080 Ti

Robot
Spela Battlegrounds, vinn ett Geforce GTX 1080 Ti

Spela in och dela med dig av spektakulära scener, vinn ett rejält grafikkort.

#shadowplayhighlights, #battlegrounds, #geforce, #nvidia, #pubg


Medlem

vilka vann förra tävlingen med 1080s?

Backloggens befriare
Medlem

Är ni säkra på att det är solospel endast? När jag läser hela texten så tolkar jag det mer som att man inte får delta i tävlingen som ett lag. Så här står det på Nvidias sida:

This Contest is open to individuals only. No team entries and no corporate or institutional entries are permitted in this Contest. Employees of Sponsor, its affiliates, and their respective contractors, service providers and professional advisors connected with this Contest, as well as members of their immediate families and/or households, are NOT eligible to enter.

Om jag lägger upp ett klipp från när laget spelar så är det jag som individ som tävlar och inte laget, det är väll ändå så de menar?

Medlem

Oh fuck that. I'm not touching that competition with a 20 ft pole.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Ni är inte iblandad i tävlingen? Kändes rätt sponsrat. Är väl giveaways till höger och vänster. Jag behöver knappast FZ för att (inte) vinna ett grafikkort.

EDIT Addendum - När jag ändå är igång å tjurar så kan jag väl lägga till; nog om PUBG nu, alla vet att det är stort etcetera.


signatur

subterranean homesick alien

Redaktör

@Anton Q: FZ har inget med tävlingen att göra, men jag valde att skriva om den för att det är fina priser och för att jäkligt många är intresserade att läsa av PUBG. Vilket också innebär att du även framöver får se nyheter om spelet då och då. Men vi skriver ju rätt mycket annat också, som väl är.


signatur
1
Skriv svar