90 % av Gearbox jobbar på... något. Förmodligen Borderlands 3

Robot
90 % av Gearbox jobbar på... något. Förmodligen Borderlands 3

Ett nytt Duke eller Colonial Marines vågar vi avskriva.

#borderlands-3, #gearbox, #releaselistan, #take-two


MEG
Medlem

"90 % av Gearbox jobbar på... något." de övriga 10% gör ingenting?


signatur

Death is only the beginning

Avstängd

Själv tänker jag inte göra som majoriteten börjat göra när dom fick den här nyheten, hypa sönder. Jag väntar hellre och ser, nog är chanserna stora att det är borderlands 3, men det är ju inte bara det spelet många av oss vill dom ska jobba på så

Medlem

@Pawbeltolaf: Mm, och även om det är borderlands 3 så är väl oddsen stora att det inte släpps före 2019, möjligen sen 2018... På tok för tidigt för hype.

Medlem

Borderlands 3 har väl mer eller mindre bekräftats redan, eller?
Hoppas på borderlands 3 i alla fall


signatur

Hoppas själv de jobbar på någon helt annan IP än "Borderlands".

Det första spelet spelade jag igenom helt och hållet plus alla DLC, det andra spelet spelade jag mig igenom huvudkampanjen (nätt och jämt, då jag var ganska less mot slutet) alla DLC:na som jag köpt iddes jag knappt ens pröva, slutligen så var det "the pre-sequel" eller vad den nu hette som jag inte längre hade intresse kvar att köpa.

Medlem

Längtar redan!!

Medlem
Skrivet av MEG:

"90 % av Gearbox jobbar på... något." de övriga 10% gör ingenting?

De övriga 10 % försöker sälja Battleborn för 49:99:-

Medlem

Dom kanske vill göra en satsning på Brothers in Arms nu när CoD har gett sig in i det igen.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Dom kanske vill göra en satsning på Brothers in Arms nu när CoD har gett sig in i det igen.

Det hoppas jag verkligen att de gör! Ett nytt Brothers in Arms i Unreal 4 hade varit guld. Och gärna en remake på de gamla spelen också.

Avstängd

@ompalompa: yup, fast vill nästan mer ha ett nytt brothers in arms faktiskt

Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Hoppas på Borderlands. Deras tech demos inför 3an i Unreal 4 är mycket imponerande!

1
Skriv svar