Det gick sådär att lira Destiny 2 på morgonen

Robot
Det gick sådär att lira Destiny 2 på morgonen
Redaktör

– Calle, vet du varför nätverkssladden till konsolen är avklippt? Calle! Hallå Calle, var är du...?
– Han sitter och spelar PUBG. Låg en avbitartång bredvid honom.


signatur
Medlem

Oacceptabelt! Jag uppmanar dig att bli svårt kregnt och gråta ut i Aftonbladet/Expressen! (obs! Ironi)

Med det sagt får du en sympatikram - tröttsamt när sånt här händer. <3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jaasii:

Oacceptabelt! Jag uppmanar dig att bli svårt kregnt och gråta ut i Aftonbladet/Expressen! (obs! Ironi)

Med det sagt får du en sympatikram - tröttsamt när sånt här händer. <3

Jag har min "deppig vid köksbord med rutiga gardiner i bakgrunden"-bild redo!


signatur
Medlem

Tog mig in vid 4-tiden imorse efter 5-6 försök , hade väl kanske en väldig tur.

Medlem

Vet inte hur jag känner efter betan, men är galet utsvulten på ett nytt go-to spel som håller i sig en bit in på 2018. Ser fram emot en matig recension före PC släppet.

Releasehästryttare

Det har spillt över på blizzards andra spel, försöker starta heartstone nu och kommer varken in på Eu eller Na #Riots

Medlem
Skägg.
10 Chambers
MEG
Medlem

Tragiskt och helt otroligt. Man kan tycka att ett sådant stort företag borde ha bättre koll och resurser...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Ett MMO som inte funkar vid release? Måste vara första gången det händer...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Att folk alltid orkar klaga. "Stoppa pressarna, mörda alla!".
Blir så jävla less, det här är något man får förvänta sig av nylanserade spel med hundratusentals (om inte miljon plus) ska in och spela samma spel exakt samtidigt, inget nytt.

Avstängd
Skrivet av Priapsi:

Ett MMO som inte funkar vid release? Måste vara första gången det händer...

MMO? Är det ju verkligen inte.

Medlem

@Araxes: Jaså? Är det många spelare som lirar samtidigt? Måste du vara online för att lira med andra? Händer det att du gör saker tillsammans med andra?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skrivet av Priapsi:

@Araxes: Jaså? Är det många spelare som lirar samtidigt? Måste du vara online för att lira med andra? Händer det att du gör saker tillsammans med andra?

Det är inte ett MMO.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Nån som spelade destiny 1 vid release här? Såna här meddelanden var standard första månaden iaf.

Medlem

@TheShadyShader: Vad är din definition av ett MMO?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Hur är upplägget vad gäller singleplayer för en som inte är invigd? Är det som Borderlands att du kan spela själv om du vill?!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

@TheShadyShader: Vad är din definition av ett MMO?

Det är ett FPS-spel. De kallade Destiny för ett MMO-FPS innan release, vilket det inte alls är.

Medlem

Tänkte precis skriva att det är ju beta versionen ute (så kanske avstängd)

Men spelet har alltså släppts? Nå som ni märker så är jag måttligt intresserad av spelet

Medlem

@Dreijer: Och MMO står för?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skrivet av Priapsi:

@Dreijer: Och MMO står för?

På vilket sätt är Destiny massivt tycker du?
Det har inte tusentals spelare på samma server som kan interagera samtidigt, och det finns heller ingen bestående spelvärld. Två av de mest grundläggande kraven för ett MMO.

Du kanske tycker att motorcyklar är bilar också då? Båda har ju en motor...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Priapsi:

@Dreijer: Och MMO står för?

Massive Multiplayer Online. Att vara i en grupp på 3-4 personer är inte en definition av Massive.
Annars skulle alla multiplayer-spel vara MMO, såsom Counter-Strike, Call of Duty, Battlefield, Halo, Gears of War etc etc.

Destiny är inte ett MMO, inte förens de skapar ett spelvärld där du kan vara med en väldans många (massive) spelare samtidigt, i samma värld.

Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har min "deppig vid köksbord med rutiga gardiner i bakgrunden"-bild redo!

Rutig skjorta med? För maximal fyrkantighet.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers

DET GÅR FORTFARANDE INTE ATT SPELA!


signatur
Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius: Se det från den ljusa sidan, du är inte i Florida just nu

Medlem

efter att ha testat öppna betan häromveckan så tyckte jag att failen var uppenbar, verkade vara ett skitspel som mkt väl kunde varit gjort för 10 år sedan. inget nytt lr unikt öht, och konsollskadat dessutom. pengafiske


signatur

//monster

Avstängd

Bra att såna här problem dyker upp nu, så konsolnabsen får agera försökskaniner tills den riktiga versionen släpps.

Medlem

Spelade helt utan problem igår mellan 19-21.
Första timmarna i stora spel som dessa är det ganska självklart med lite skavanker.

Medlem

Spelar det inte själv men jag lider med er som vill lira. Formar ett stilla handhjärta i solidaritet med er. Kram.


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar