Witcher-skaparen CD Projekt värderas till 18 miljarder kronor

Robot
Witcher-skaparen CD Projekt värderas till 18 miljarder kronor

Värdet fördubblat på ett år, trots minskade inkomster.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #gog, #gwent, #the-witcher, #the-witcher-3


Medlem

Är dom allt värda när dom gör fantastiska spel och behandlar sina konsumenter väl.

Jag har spelat många spel och olika typ av spel men helt ärligt talat så är nog Witcher 3 det bästa jag spelat, tröttnar aldrig på att jaga monster och spelvärlden, karaktärerna osv. Spelet är inte perfekt men vilket spel är det.

Medlem

De är det väl värda, köpte två exemplar av Witcher 3 GotY till fullpris bara för att stödja dem lite, inget som hör till vanligheterna. Jag hoppas de kommer att fortsätta trollbinda oss länge


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Köpte collectors edition till ps4 när det släpptes, och köpte nyligen goty utgåvan till PC. De är värda all framgång!

Medlem

CD Projekt är nog en av få inom spelbranschen som tror på karma eller något annat åt det hållet. Visst kom Witcher 3 som ett nysläppt spel med brister, men det har dom rätt så generöst betalat tillbaka för...

Kul att det går riktigt bra för dom som förtjänar det.

Finns några Ess på marknaden som bör börja uppvisa samma typ av lojalitet likt CD Projekt. Mot deras nuvarande kunder och fd. kunder.

Ambassadör
Xbox

Släpper man världens, hittills, bästa spel någonsin så går det bra. Om man dessutom behandlar sina kunder väl och är sympatiska, tja då vinner man t.o.m Internet.

CDPR!


signatur

Jump in.

Medlem

fint att man fondsparar i cd projekt. värdet kommer bara stiga när cyberpunk 2077 släpps.

Medlem

Jag önskar mitt ekonomiska värde kunde fördubblas. Då skulle jag lyxa till och köpa en ny musmatta.

Medlem

Tycker dom är värda allt smör i småland, så grattis till dom, för mig världens bästa spel utvecklare. The witcher serien (vilket jag är en av dom som spelat alla 3 och även läst böckerna) fast böckerna nu inte är skriven av dom, så är båda i sin egen liga av riktigt grym underhållning på var sitt vis, Jag hoppas dom håller upp detta med sin spelar bas och gör kvalitets spel i framtiden också och inte säljer sin själ till kapten företag å blir giriga.

Medlem

Instämmer på all beröm, de har gett mig den bästa spelupplevelse jag någonsin haft och gjort så utan att behöva skämmas vid sidan.
Och om ett par år ger de mig med stor sannolikhet en ny "bästa" spelupplevelse!

Kan knappt vänta på CP2077!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

En av de få good guys in gaming. Respekt åt CDPR!

1
Skriv svar