Stardew Valley-medskapare arbetar på Harry Potter-inspirerat rollspel

Robot
Stardew Valley-medskapare arbetar på Harry Potter-inspirerat rollspel

Odla dina trollkarsdrömmar istället för grönsaker.

#chuckefish, #harry-potter, #spellbound, #stardey-valley


Medlem

Låter jättemysigt!

Medlem
Citat:

Chucklefish, som gav ut den mysiga bondgårdssimulatorn och även var delaktiga i själva utvecklingen

Jag måste motsätta mig detta påstående, och hela rubriken. Det har hjälpt till att få ut spelet till konsoler och andra språk, samt hjälpt/hjälper till med nätverkskod för det efterlängtade co-op läget. Tycker det är långsökt att påstå att dom är medskapare av Stardew Valley och att det på något sätt skulle påverka deras nästkommande titel.

Eller så har jag missat något.

Inget emot Chucklefish, har haft bra skoj med Starbound.

MEG
Medlem

Jag kan varmt rekommendera Starbound ett underbart spel...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag måste motsätta mig detta påstående, och hela rubriken. Det har hjälpt till att få ut spelet till konsoler och andra språk, samt hjälpt/hjälper till med nätverkskod för det efterlängtade co-op läget. Tycker det är långsökt att påstå att dom är medskapare av Stardew Valley och att det på något sätt skulle påverka deras nästkommande titel.

Eller så har jag missat något.

Inget emot Chucklefish, har haft bra skoj med Starbound.

Helt enig här. De var inte med och utvecklade Stardew.

Medlem

Men Adria went bad? Jag såg det i Diablo 3. Beware!

Medlem

Älskar Stardew, det är ett fantastiskt litet spel. Detta ska jag absolut hålla ögonen på!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Stardew valley är väl utvecklat av EN person?

Medlem
Skrivet av shelter:

Stardew valley är väl utvecklat av EN person?

Mja.

Medlem

Concerned Ape


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Vänta nu, Chucklefish hjälpte väl bara till att publicera? Sedan va det någon person från Chucklefish som hjälper/hjälpte till med att koda multiplayer.

Eller har jag fel?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

https://stardewvalleywiki.com/ConcernedApe

Låter som det iaf.

1
Skriv svar