Rockstar överraskar, släpper LA Noire till Switch och VR

Robot
Rockstar överraskar, släpper LA Noire till Switch och VR

Lös brott på resande fot eller i cyberspace (samt Xbox One och PS4)!

#la-noire, #rockstar, #team-bondo, #vr


Inaktiv

Härligt med tredjepartssupport till Switchen, det bådar gott.

Medlem

Kan ju bli bra!

Helt orelaterat men någon mer än jag som skulle vilja att de gjorde en remake på Steel battalion till Rift/Vive?? Släpptes till xbox 360 var riktigt dåligt då man styrde med kinekt... Men man fick välja sitt eget crew där man styrde en stor mech i första person, dog någon så fick man välja nya personer som tog över, alla med helt egna personligheter, voice acted osv. Skulle vara sjukt grymt om det hände!

https://youtu.be/EpfjSfs6kfE

KoP
Medlem

Rör det sig verkligen om en remake i Xbones fall eller bakåtkompabilitet för 360 versionen?

Och kul för alla som missat denna pärla till spel.

Medlem

Fan också, hade hoppats på en nyversion till PC också med 60!!!! fps. Har kört igenom det med hacket (som ger spelet just det) men fysiken fuckar ur, bilarna känns som de kör på is och bromssträckorna blir fördubblade (onaturliga dvs).

Inaktiv

@KoP: Från Rockstar:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/60266/4-New-Ver...

L.A. Noire for PlayStation 4 and Xbox One delivers the complete original game and all additional downloadable content with a range of technical enhancements for greater visual fidelity and authenticity, including enhanced lighting and clouds, new cinematic camera angles, high resolution textures and more. Plays natively in 1080p for the PlayStation 4 and Xbox One consoles, and stunning 4K for PlayStation 4 Pro and Xbox One X, these versions capture the grit and grime of the City of Angels like never before.

Så det är en ny version, "remaster", inte som med Red Dead Redemption 1 där dom bara gjorde den gamla 360-versionen bakåtkompatibel med Xbox One.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av KoP:

Rör det sig verkligen om en remake i Xbones fall eller bakåtkompabilitet för 360 versionen?

Och kul för alla som missat denna pärla till spel.

Det är en remaster till Xbox One och det blir dessutom Xbox One X enhanced med 4K m.m.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag skulle bli sjukt happy om de utannonserade GTA 4 Remastered till dagens generation. Har det till PS3 där grafiken är lastgammal och äger det till Steam där en kass konvertering är att väntas. Kameran är helt fucked up. När man åker i hög fart med bil o drar i handbromsen så snurrar kameran runt din bil vilket stör rejält. Får jobba hårt att hålla tillbaka den med dual shocksen vilket blir långt ifrån bra. Sedan är ett annat stort problem när du svänger med motorcykel så börjar hojen slira kraftigt. Sist men inte minst Games for Windows Live. Dock fungerar det på min dator.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Detta bli kul o lira på Switch, bra spel som jag aldrig hann spela igenom hela på så grymt tillfälle nu.


signatur
Medlem

Jaaaaa!!!!!! Yes yes yes yes!

Eller jag menar.. Nice typ.

Inaktiv

Awesome! Blir köp på mitt (blivande) Switch

Medlem

Det kommer inte att bli 60 FPS. Inspelningstekniken de använde sig utav är låst till 30 FPS.

Inaktiv

@Dreijer: kan det finnas någon chans att de kan lösa det ändå tro? Jag kan inte ett skvatt om sådant här men jag tänker att det kanske går att köra samma bild 2 ggr (det där lät förmodligen retarded för någon mer kunnig men i teorin borde det fungera).

1
Skriv svar