Arma 3 växer – tillägget Laws of War släppt

Robot
Arma 3 växer – tillägget Laws of War släppt
Avstängd

Arma är bäst! Tror jag älskar detta team!

Medlem

Den nya DLC:n känns "Meh", det jag inte gillar är att uppdateringen fuckade ett par moddar, speciellt drygt nu när det snart är helg

Medlem

Oh well, smaken är som the royal behind, väldigt delad. Själv älskar jag en utvecklare som vågar göra mer vuxna och kanske "smala" spel. Moddarna brukar vara rätt snabba på det, så att klaga över ev en helg är lite kortsiktig snålhet för ett spel som kommer att vara aktuellt i väldigt många år till. Jämfört med en del tidigare rätt "snåla" DLC är det här ju betydligt mer "matigt".
CoD för kidsen, CS för teens och och Arma för gubbarna brukar man väl säga.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Den nya DLC:n känns "Meh", det jag inte gillar är att uppdateringen fuckade ett par moddar, speciellt drygt nu när det snart är helg

Vilka moddar är det som har fuckats upp om jag får fråga? Har inte märkt något gällande de moddar mitt gäng kör med men kan vara bra att veta så att man inte slänger in nån uppfuckad mod i framtida uppdrag.

Medlem

Det här kan ju också vara värt att nämna:
"Half of Bohemia Interactive's net revenue from direct sales (not as part of bundles) of the Arma 3 Laws of War DLC in 2017 will be donated to the International Committee of the Red Cross (ICRC)."

Hälften av det de tjänar på detta DLC går till Röda Korset!

Medlem

@Ftmch: CUP: Vehicles funkar inte för mig efter uppdateringen, det är eventuellt några fler men jag har inte testat mig fram än, struntade i de flesta moddar och körde bara RHS i helgen.

Avstängd
1
Skriv svar