Gissa filmen! - Part 2

Gissa filmen! - Part 2

Detta är en forumlek där en medlem visar en filmbild där de andra ska gissa vilken film den tillhör. Den som svarar rätt först lägger upp nästa bild. Det finns redan en liknande tråd från förr, men det föreslogs att jag skapade en ny tråd istället (tråden dog för mer än 7 år sedan). Men en admin skulle kunna ta bort denna tråd ifall han vill att leken fortsätter i den gamla istället.

Nu sätter gissa filmen-leken igång!

Vilken film är det här?

Medlem

The Rocketeer!

Medlem
Medlem

Event Horizon

Medlem
Medlem

@Fr0gg0.:Return of The living dead.

"more brains!" 😊

Medlem
Medlem
Medlem

Tvärsäker på mitt svar så postar nästa.

Medlem
Skrivet av rekvim:

Eftersom ingen annan kör så säger jag Rushmore.

Medlem

@Fr0gg0.: Dumt att jag gjorde så man såg namnet i bildlänken. Äsch, du hade satt den ändå!

Medlem
Skrivet av rekvim:

@Fr0gg0.: Dumt att jag gjorde så man såg namnet i bildlänken. Äsch, du hade satt den ändå!

Ah, tänkte inte ens på det. Såg en ung Schwartzman med glasögon så antog att det var den. : d

Medlem

Transformers (nån del)?

Medlem
Skrivet av Ender:

Transformers (nån del)?

Nooope.

Medlem

@Fr0gg0.: Vet inte om det finns riktlinjer om att svara så tätt inpå sitt senaste men... Screamers?

Medlem
Skrivet av rekvim:

@Fr0gg0.: Vet inte om det finns riktlinjer om att svara så tätt inpå sitt senaste men... Screamers?

Tror inte det spelar någon roll. Till slut så kommer förmodligen tråden att dö om inte samma får svara tätt inpå.

Men ja, Screamers : d

Medlem

@Fr0gg0.: Det har du nog helt klart rätt i. Så är väl lika bra att köra på då med andra ord

Avstängd

@rekvim: Memories of murder?

Medlem
Avstängd

@rekvim: nicee. Alltså får inte till att attacha en bild på luren....?

Medlem

@SenseMaker: Aldrig provat köra via el telefonos, så vetefan hur man går tillväga!

Medlem
Skrivet av SenseMaker:

@rekvim: nicee. Alltså får inte till att attacha en bild på luren....?

Kör hemsidan i skrivbordsläge så blir det lite lättare.

Avstängd

@Fr0gg0.: du får ta över. Finns ingen attachment, bara img klamrar.

Medlem
Skrivet av SenseMaker:

@Fr0gg0.: du får ta över. Finns ingen attachment, bara img klamrar.

Bara köra img, gör väl ingenting? Jag själv kör alltid img.

Medlem

@SenseMaker: Kör själv också bara IMG. Det ska funka alldeles utmärkt. Inte läge att ge upp nu, we need all the contenders we can get

Avstängd

@rekvim: ookey. Säkert lätt men är ju mitt första contribution

Medlem

@SenseMaker: Yay Ichi The Killer? Stök

Avstängd

@rekvim: haha eeaaasy. Din tur att slice:a loss en bit. chop chop

Medlem

@SenseMaker: Hehe, fortsätter lite i samma ådra bara för att jag vill se att folk inte missa denna pärla bland filmer.

Medlem
Skrivet av rekvim:

@SenseMaker: Hehe, fortsätter lite i samma ådra bara för att jag vill se att folk inte missa denna pärla bland filmer.
http://images4.static-bluray.com/reviews/4486_4.jpg

13 Assassins, mikket pra film.

12
Skriv svar