Mass Effect blir film

Medlem

Hoppas också att man låter bli att ta med Shepard. Men om de envisas är ju Gilbert Gottfried det givna valet som maleshep.


signatur

"This was not in the manual I did not read!"
The Book of N00b - Johan "BMBM" Kylander

Medlem

Träna upp Mark Vanderloo. Han är Shepard


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Natasha Henstridge er fin som Commander Shepard.
Enjoy Gaming - Exile

Medlem
Medlem

Försökte redan från början göra shepard så han liknade både Diesel och Arnold men det bev aldrig bra däremot blev det likt Thandie Newton.

Bara Uwe Boll regisserar så vet man vad man får, en riktig skitfilm.

Medlem

Lätt storebror Scofield från prisonbreak. Har inte ni andra sett likheterna med Shepard innan?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Spelaspelet:
Skrivet av molg:
Skrivet av fakka:

Vin Diesel som shepard !

Jag ser hellre ett okänt nytt stjärnskott i rollen.

Calle Johansson-Sundelius! Finns ingen annan

Hell yea!


signatur
Inaktiv

Kvinnliga Shepard är GRYMT mycket bättre röstskådis i ME. Begriper inte varför det nödvändigtvis ska vara en kille? Förstår ifs inte heller hur man ska få ihop det hela. Vad gör man när ett spel som bygger på spelarens valmöjligheter blir film? Det måste ju bli en helt linjär berättelse, och försvinner inte mycket av charmen med ME då? Men jag håller med ovan att universumet vore bättre att utgå ifrån än Shepards historia. Då kan det kanske bli något vettigt (eftersom bakgrundsberättelsen är bestämd).

Medlem

Mathew Fox är en spelevink..

Sam Worthington är värdig..

Inaktiv

FAN va awsome


signatur

Jävla Borgare

Medlem

arnold schwarznegger som Shepard! xD

Inaktiv

tja.

har suttit o funderat länge o väl o den som jag tycker passar i rollen som commander shepard är ingen annan än Karl Urban.

om de bestämmer sig för en kvinnlig commander shepard.... Michelle Rodriguez

kolla upp dessa två på imdb.com

Medlem

Vin Diesel som shepard? Ja, tack! Hade aldrig tänkt på det själv men han borde ju vara tämligen perfekt för den rollen. Han är trots allt fantastisk i första xXx och The cronicles of Riddick.

Skriv svar