Fräcka Fredag #36 Destiny 2, BF1 och utvecklare som lurar oss

Robot
Fräcka Fredag #36 Destiny 2, BF1 och utvecklare som lurar oss

Förra veckans radiotystnad bröts med ett nytt avsnitt av Fräcka Fredag.

#stream


Medlem

Trevligt avsnitt, men tycker det är för lite om kommande spel. Kanske en snabb genomgång av de spel som släppts under veckan och om de som kommer nästa vecka. (Kanske använda TVn som är i bakgrunden på något sätt också.) Gärna intervjuer också. Utvecklare, e-spelare, recensenter eller andra som på något sätt har anknytning till spel. Finns väl risk att det blir (för) långa avsnitt då men...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Chicago är vindarnas stad! Och Chicago är även en stad som jag drivit runt i i somras när jag spelade Watch Dogs. Ja, den nerbantade UBisoftvarianten av stan förstås.

Space Needle heter Seattles utkikstorn med en slags tefatsliknande grej på toppen. Det kan vara USA.s regnigaste stad också, och kanske även en av de mindre stökiga och mer välartade?

Förutom Greys Anatomy bör Frasier och Sömnlös i Seattle nämnas.

Washington (staten) är ju ett ställe där både Microsoft och Nintendo har sina högkvarter för övrigt. Och kanske även EA? Ett litet spelkluster kanske? Vancouver är ju också ett ganska speltätt ställe, BioWare finns väl bl.a. där och EA har väl en stor studio där tror jag. Så inte endast Bungie håller hus där.

Den värsta techhubben i hela världen är ju däremot San Fransisco (och San Jose, som ingår i det större storstadsområdet som brukar kallas för The Bay Area)

Medlem

Kanske skulle ni kunna streama nåt direkt på Xbox nån gång? Streamingtjänsten de har heter Mixer. Jag vet ej om Mixer går att visa direkt på er hemsida på samma sätt som ett youtubeklipp.

Forza 7 skulle ni kunna streama till exempel.

Medlem

Stalingrad under VK1 = Tsaritsyn.

Medlem

Tack för denna fräcka fredag, men vill igen påpeka att det var så mycket bättre för när kommentarer var på samma sida som videon.

En fråga måste Facebook knappen vara så stor?
(möjlighet att ta bort FB knappen) i inställningar?

1
Skriv svar