Det kommer en Forza 7-demo till både pc och Xbox innan premiären

Robot
Det kommer en Forza 7-demo till både pc och Xbox innan premiären
Medlem

Har aldrig fått den äran att påpeka felstavningar först innan, men det heter väl Nűrburgring.

Medlem

Inget VR-stöd, inget köp.

Medlem

@Leffe76: Varför inte lägga kommentar om artikeln eller spelet istället för att leta småfel?
Ser fram emot att få kräma ur grafikkortet och se hur bra spelet är optimerat!
Trevlig helg;)

Redaktör

@Leffe76: Ah! Jag blev så glad när jag lyckades sätta de där dubbelprickarna över "u" att jag glömde resten. Så nära att stava rätt...


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@Leffe76: Ah! Jag blev så glad när jag lyckades sätta de där dubbelprickarna över "u" att jag glömde resten. Så nära att stava rätt...

Tror du glömde bort Porsche 911 och inte Porsche 199 med


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Redaktör

@Dumlen: jag hör inte vad du säger eftersom jag avgått.


signatur
Medlem
Skrivet av mill:

Inget VR-stöd, inget köp.

Det är ett Demo, kostar inget att testa.
VR stöd till titlar av denna sort brukar dyka upp senare efter släpp som en gratis uppdatering eller som ett litet dlc.
Kolla Drive Club tex

Medlem
Medlem

Har redan förköpt "Ultimate-version", och får då spela fullversionen den 28'e september!


signatur

autograph

Medlem

Väntar med att spelet har släppts med alla DLC. Har för mig att man inte fick med alla DLC i Forza Horizon 3 Ultimate för närmare 1000kr.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Väntar med att spelet har släppts med alla DLC. Har för mig att man inte fick med alla DLC i Forza Horizon 3 Ultimate för närmare 1000kr.

Har för mig att jag fick alla i "Ultimate Edition",
(utom kanske ett, vilket det nu var?).


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Har för mig att Porsche DLC och något annat inte följde med.

Medlem
Skrivet av Freffo:

@autograph: Har för mig att Porsche DLC och något annat inte följde med.

Ja, just det. Två!?
Så var det.
Har jag för mig också, tyvärr.


signatur

autograph

Medlem

Suck! Det blev ett felmeddelande när fullversionen skulle installeras efter nedladdningen på 111,2GB. "Kod: 0x80070005"
Jag som trodde att jag skulle få spela från den 28 sept. som utlovat vid förköpet. Det blev som vanligt.
Edit: Nu fungerar fullversionen av spelet! Det kan ha varit en bugg eller utrymmesbrist för installationen.


signatur

autograph

1
Skriv svar