South Park: The Fractured but Whole blir svårare ju mörkare hudfärg du väljer

Robot
South Park: The Fractured but Whole blir svårare ju mörkare hudfärg du väljer
Releasehästryttare

"Rolig humor eller över gränsen?"

Du glömde lägga in en poll

Medlem

Haha, ja vi vet ju alla att det är sämst att vara mörkhyad i skräckfilmer i alla fall.

Avstängd
Medlem

@Fr0gg0.: så sant, desto bättre i p-rulle.

Medlem

"Don't worry! This doesn't affect combat, just every other aspect of your life"

Redaktör

signatur
Medlem

Rolig humor och träffsäker samhällssatir, tycker jag. De driver ju snarare med problemet än med själva minoriteterna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Håller med, snarare en känga åt skeva samhällsstrukturer än gränsöverskridande humor.

Medlem

Faktiskt roligt, satiristiskt och provokativt samtidigt. Mycket bra.

Är det över gränsen så är det den typen av över gränsen som är bra inom humor.

Istället för iaf relativt vanlig "provokativ" humor som mest bara går ut på att vara taskig mot X Y eller Z 'för att man inte får'.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

De som kan tänka inser att det belyser ett samhällsproblem.
Resten kommer gnälla om rasism.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Enbart rolig humor. Inget annat.

Avstängd

alla vet att skaparna till south park är grova i skämten och driver med exakt allt till 100%, simpsons är väldigt rumsren utav sig, sedan har vi family guy samt american dad som visar lite mera, sedan kommer south park på första plats som är minst rumsren av dessa serier.

Men ja, enbart humor, den som gnäller om rasism eller annat skit måste kolla upp sin hjärna för att se så den inte inte skadats

Medlem

Tycker man att det är över gränsen så har man inte med spelet att göra, helt enkelt.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Tycker det är en kul grej och kanske sanningen, men sen är jag inte lätt kränkt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Bara branär folk kör på rolig humor. Gillar detta skarpt!

Medlem

"Difficulty level: Asian" är alltså inte hårdaste svårighetsgraden längre.

Medlem

Som allt i south park så visar dom hur samhället är genom satir och överdriven humor, det är brilliant som vanligt. Tycker bara det är roligt och inte ett dugg förvånande för att vara dem,

Medlem
Avstängd

Tydligen var detta bara ett skämt och kommer inte vara med i spelet. Men ja, det gav ju tydliga "SJW"-vibbar detta, bra att man inte tog med det, South Park behöver inte politiseras till vänster, och det tror jag inte kommer hända heller.

http://www.gamesradar.com/south-park-the-fractured-but-wholes...

Avstängd
Skrivet av aholman:

@EXPLICIT:
Vilket skitsnack

Frapperande argumentation.

Avstängd

Jag tycker skämtet var kung, varför ta bort det? Skärpning South Park, ni står bakom i princip ALLA era skämt, har ni alltid gjort!!!

Medlem

Uppenbar satir över rasistiska strukturer. De som kan bli upprörda är väl alt-right-troll och deras kompisar.

@EXPLICIT: Obvious nazitroll är obviously nazi. Ses i gbg 30/9 antar jag.

Avstängd

@watteface: och hur var han nazi?

Medlem
Medlem

Varför ska man inte kunna skämta om minoriteter? Ska inte alla behandlas lika?

Avstängd

De lättkränktas era är inne...

Avstängd

@watteface: tillåt mig att skratta åt din dumhet

Medlem

@Pawbeltolaf: Skratta så mycket du vill. Du skriver ju själv på din facebook att du är rasist så...

Avstängd

@watteface: Om man nu vill vara rasist så är det upp till var och en. Inget som man kan förändra, tyvärr. Folk tycker och känner, och det är ganska svårt att plocka bort.

12
Skriv svar