Hands-on – Bomber Crew

Robot
Hands-on – Bomber Crew

Släpp bomber på nazister och försök ta dig helskinnad hem i FTL-doftande strategispelet Bomber Crew.

#bomber-crew, #gamescom, #gamescom-2017


Medlem

Älskar spel med karaktärer som befordras och blir allt viktigare att hålla vid liv, likt cannon fodder eller fär den delen xcom... Kommer nog köpa det här till xbox eller ps4 om/när det släpps.

Medlem

Det här spelet ser sjukt underhållande ut, lite Memphis Belle stuk på det hela.
Hamnar på wishlisten!

Medlem

SÅg ju faktiskt lite intressant ut. coop? ..(men inge pc. :C )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har hållit mina ögon på detta spel ett tag, men det som gör mig tveksam är att det ser ut att ha kontroller anpassade för plattor som ursprung..
Det brukar aldrig bli väl översatt till mus och tangentbord. Hoppas kunna läsa en recension vid släpp som kan styrka vilka kontroller som funkar väl.

Medlem

Ser underhållande ut, blir nog till att testa detta.

Kan även tipsa om denna gamla goding:
b17_flying_fortress_the_mighty_8th - GOG

Kontrollerna är lite knepiga och spelet kräver joystick (om jag minns rätt). Utöver det är det en riktig pärla.

Medlem
Skrivet av lobotomized:

Ser underhållande ut, blir nog till att testa detta.

Kan även tipsa om denna gamla goding:
b17_flying_fortress_the_mighty_8th - GOG

Kontrollerna är lite knepiga och spelet kräver joystick (om jag minns rätt). Utöver det är det en riktig pärla.

Ja, känns som en remake med sämre grafik.
Det går att lämna över pilotandet till AI:n och bara fokusera på att ta hand om besättningen och korrigera kursen om man så vill. Fantastiskt coolt spel!

Medlem

Undra när det kommer ett spel där vi ska släppa bomber på kommunisterna i forna sovjetunionen...?

Hur som helst ser spelet riktigt kul ut. Jag måste kolla närmare på det,

Medlem

Avro Lancaster, tjusigt!

Medlem

Detta ser intressant ut

1
Skriv svar