Gearbox om varför väntan är så lång på Borderlands 3

Robot
Gearbox om varför väntan är så lång på Borderlands 3

Ska en trea göras ska den göras ordentligt.

#borderlands-3, #gearbox-software


Medlem

ser verkligen fram i mot detta! bara bra de inte stressar spelet. älskade borderlands 1 å 2

Medlem

För min del hade de gärna fått lägga mer krut på storyn. Har inte direkt varit några mästerverk mer än rolig gameplay...

Medlem
Skrivet av BeeJac:

För min del hade de gärna fått lägga mer krut på storyn. Har inte direkt varit några mästerverk mer än rolig gameplay...

Själv bryr jag mig inte alls om storyn. Jag vill ha bra skillträd, bra vapen, bra banor och stora explosioner:D

Medlem

Låt dom bara göra det riktigt bra så kan vi vänta, kanske inte Half-life 3-vänta men vänta i alla fall


signatur
Medlem

Karaktärerna, miljöerna och framför allt humorn, i kombination med perfekt spelmekanik, är vad som gjorde borderlands 2 & pre-sequel till vad som jag tycker är ett av historiens bästa spel. Hoppas dom inte går långt ifrån det receptet!

Medlem

Borderlands 1 och 2 måste vara de bästa spelen jag co-opat på länge! Hoppas på att 3:an får mycket omspelningsvärde också, kanske släppa lite Dlcer o kanske lite raids. Ser gärna ett fungerande online läge där man kanske kan träffa andra i huvudstaden för att sedan gruppa ihop och questa samt raida. Kanske ett AH också

Gnällkuk

POP! ... goes the bandit! Bästa karaktären i 2:an


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av GiGeGame:

Låt dom bara göra det riktigt bra så kan vi vänta, kanske inte Half-life 3-vänta men vänta i alla fall

Det får fansen verkligen hoppas, eftersom HL3 aldrig kommer.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

1
Skriv svar