Nintendo Direct – Doom och Wolfenstein kommer till Switch

Robot
Nintendo Direct – Doom och Wolfenstein kommer till Switch
Medlem

Kan ju bli kul med Doom på Switch:en


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Härligt att Switchen ser ut att få bättre och bättre 3:e parts stöd. Att Bethesda hoppar på tåget är ju riktigt stort!

Medlem

Funderar på allvar att köpa Doom igen, trots att jag redan spelat det på PS4:an, bara för att kunna spela det på resande fot.

Medlem

Octopath traveller ser ju riktigt nice ut!

Medlem

doom passar inte ens till switchen lol..

Medlem

Ser lustigt nog mest fram emot Mario Party top 100 till Nintendo 3DS :-).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Moba till switch! Börjar komma en hel del spel!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Avstängd

Skulle aldrig kunna tänka mig att lira vare sig DOOM, Wolfenstein eller Skyrim på en handheld. Ärligt talat inte på något annat än PC.

Medlem

Känns som att Nintendo ger tillbaka mot dom som trodde att dom var doomed!

Medlem

Även om jag helhjärtat håller fast i det som jag alltid sagt om vad Switch och WiiU behöver är tredjeparts stödet, så vet jag inte varför just DOOM och Wolfenstein känns så extremt malplacerat på Switch.

Det är roligt och bra att Switch får spel ( riktigt nyfiken på att se hur och om Vulkan skalar och kan användas på Switch ).

Men just denna blandningen blir lite konstig för mig, ungefär som jordgubbe i köttbullar. Det känns bara fel. Undra varför det blir så när man väl får det som man efterfrågat?


signatur

Nämen!

Medlem

@Struggle:
Bra fråga. Det känns nog inte så för så många andra.

1
Skriv svar