Första Destiny 2-raiden avklarad på ett par timmar

Robot
Första Destiny 2-raiden avklarad på ett par timmar
Medlem

Lite synd att den ska vara så enkel att dem klarar det så fort men det va ju bara första raiden så nästa kanske blir lite svårare

Medlem

Och jag som fortfarande letar efter någon klan att spela med ... T.T

Medlem
Skrivet av Quarie:

Lite synd att den ska vara så enkel att dem klarar det så fort men det va ju bara första raiden så nästa kanske blir lite svårare

Nu vet jag faktiskt inte hur pass svår/lätt raiden var, men att något blir avklarat fort innebär inte alltid att det är lätt. Kan ju vara klanen som är ordentligt duktiga och välkordinerade? Har för mig att Yoshi.P (FFXIV) talade en hel del om detta vid något tillfälle.

Medlem

Känns lite som att det är för stort hopp här. Minsta power var 260 men dom som har farmat mycket är ju på 300 ungefär.
Säkert medvetet från Bungie så alla ska kunna göra första raiden.

Medlem

Hoppas de gör det svårare om de vill att folk ska orka spela till DLC, exotics verkar droppa som godis och raiden verkar alldeles för lätt. Gilla 1:an men 2:an verkar väldigt casual.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Det betyder inte att raidsen är enkla. Det är personer med tusentals timmar Destiny i ryggmärgen som gör detta. Brukar också dyka upp några som plockar raids ensamma, i hard mode.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Det betyder inte att raidsen är enkla. Det är personer med tusentals timmar Destiny i ryggmärgen som gör detta. Brukar också dyka upp några som plockar raids ensamma, i hard mode.

Precis, jag körde vad jag tyckte var rätt mycket av Destiny 1, men då var jag nog inte ens uppe i tusen timmar totalt på alla karaktärer, dessa personer är folk som kört tusentals timmar per karaktär och även mest troligt kört alla separata Raids i Destiny 1 hundratals gånger om, så dom vet vad dom gör, även när dom kommer in i en helt ny raid.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Helt ny i Destiny-världen, men i WoW t.ex. så säger tiden det tar för top-guilden att banka ner sista bossen inte mycket om svårigheten. De spelarna är ju exceptionellt skickliga och koordinerade, långt över medelspelaren.

Medlem

Noterbart är att slayerage var först att sola crota (innan kings fall). Han och en till tvåmannade vog och kingsfall

1
Skriv svar