Hämta Star Wars: Battlefronts season pass gratis

Robot
Hämta Star Wars: Battlefronts season pass gratis

Banpaketen fritt tillgängliga till pc, PS4 och Xbox One.

#dice, #ea, #star-wars-battlefront, #star-wars-battlefront-2


Medlem

"Gratis är gott", the Musical!

Medlem
Medlem

Kul. Kanske får testa det lite igen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Good stuff. Installerade av en händelse BF häromdagen och körde lite. Var då inte sugen på något season pass i och med den föreståndande releasen av BF2, men nu får jag ju gotta mig åt den ändå

Medlem
SoL
Medlem

Vad händer om jag avinstallerar spelet, får jag fortfarande behålla season pass?

Medlem
Skrivet av SoL:

Vad händer om jag avinstallerar spelet, får jag fortfarande behålla season pass?

Yes, det länkas till ditt konto.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Oho! Mycket nice! Köpte dock Ultimate Edition av spelet, då det kostade endast 44,84 kr. Tyckte det var väl värt priset, även om jag redan äger spelet genom Origin Access

Medlem

Verkar som att man måste ha Xbox Live Gold för att få det gratis på Xbox, kan någon bekräfta? Gick bra att plocka det gratis på Origin och PSN Store dock.

Medlem

Den tackar vi för EA, och FZ för tipset

Avstängd

Detta skulle underlättas för Battlefield 1.

Medlem

Råkade läsa "Star Wars:Battlegrounds" på grund av artikeln ovanför denna (skyller på skitig mobildisplay). Hade varit coolt med ett Star Wars-Battle Royale dock.

Medlem

Även 80% rea på Ultimate Edition, så passade på att köpa spelet för 49 kr. Har länge velat ha det. Snacka om värt!

Medlem

Va fan! Redan väck!

Medlem

Stor Kudoz och Tack för det tipset!

----

Skrivet av Totalsatan:

Va fan! Redan väck!

Funkade för mig nu vid denna sena timme.
Iofs,
nog det spel jag snabbast lade ned ff duger inte, och inga böner om bättring har blivit hörda, men ändå lite nyfiken på banorna så ska kolla lite i alla fall.

Lurigt att ett företag som Dice med EA i "ryggen" inte kan lägga lite krut och ta fram en bra antifusk mjukvara, kanske t.o.m. i formen av en fristående produkt typ BattleEye och köra det själv och t.o.m. sälja funktionen till andra PC utvecklare.
En funktion av ett bättre slag och en bättre policy i ämnet har krävts under lång tid av en allt mer irriterad spelarbas för deras titlar på pc men för döva öron.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

@cb99:
Jo jag märkte fuskare igår när jag provade för första gången på ca. 1½ år. Lustigaste var ändå att fuskaren kunde scripta så att mitt namn kom upp i chatten när han skrev.

Medlem

Helt klart värt 50 spänn... Men är chockad över hur mycket fuskare det är...

1
Skriv svar