Ny Divinity original sin 2 Trailer!

Releasehästryttare
Ny Divinity original sin 2 Trailer!

Inte långt kvar nu!!

Första gången man får en glims av den odöda rasen

Fråga till er, skall du spela single player eller coopa det med någon/några?
Och vilken ras skall ni spela? (För mig lutar det åt att spela odöd)

Quake-konnässsör

Spela som en dvärg, döda alla NPC, och äta upp deras själar. Kör i coop där man ska irritera alla vänner som man spelar med, får se om man får några vänner kvar efter man har klarat ut detta...

Medlem

Blir Co-Op med frugan - vi körde igenom ettan med stor behållning. Redan köpt och klart sedan Kickstarter. Ras blir troligen human. Men vi får se. Det finns säkert mycket nytt kul att leka med när det väl släpps.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag är som en trasig skiva i rpg: singleplayer, människa, tvåhandssvärd!

Ser fram mot det här sjukt mycket!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

jag gillar att lira i coop på divinity. Men jag väntar tills om det inte finns vid release röster till all dialog. jag är lat av mig nu förtiden, var annat back in the day med att läsa wall of texts när man satt lira gamla rpg spel. 2017 vill jag gärna se röster i spelen.

Releasehästryttare

Sista trailern nu inför morgondagens släpp!

Varning: många spoilers i denna!

Vilken tid får ni publicera vad ni tycker om spelet @Carl Johansson-Sundelius: ?

Skägg.
10 Chambers

@Devan: Vi har ingen förhandskod för detta, så recension kommer när vi hunnit lira tillräckligt mycket.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Natrium:

jag gillar att lira i coop på divinity. Men jag väntar tills om det inte finns vid release röster till all dialog. jag är lat av mig nu förtiden, var annat back in the day med att läsa wall of texts när man satt lira gamla rpg spel. 2017 vill jag gärna se röster i spelen.

Röster osv finns vid release 17.00.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Devan: Vi har ingen förhandskod för detta, så recension kommer när vi hunnit lira tillräckligt mycket.

Ok tråkigt, men det är som det är. Ser fram emot vad ni tycker när ni är färdiga med det

Skrivet av uberpwnage2.0:

Röster osv finns vid release 17.00.

Läste precis på Swens twitter och en transformator har pajat så huset har ingen ström atm och de vet ej när de får tillbaks den, så det kanske blir senare släpp än 17 idag.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Ok tråkigt, men det är som det är. Ser fram emot vad ni tycker när ni är färdiga med det

Läste precis på Swens twitter och en transformator har pajat så huset har ingen ström atm och de vet ej när de får tillbaks den, så det kanske blir senare släpp än 17 idag.

Släppt nu iallafall


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar