Första bilderna på Killzone 3

Robot
Medlem
Första bilderna på Killzone 3

Det var ganska intetsägande bilder, snygga men inte direkt upphetsande...

Medlem

K2 var så tråkigt så jag tror inte jag köper trean...

Medlem

KZ 2 var grymt, blir nog köp på detta!

Flakmonkey

Vet inte varför men jag gillar Killzone-serien riktigt mycket, hela vägen från PS2 via PSP till PS3 så det här kommer bli riktigt skoj.... Hoppas bara Naughty Dog hjälper dem med snön för då kommer åtminstone den bli riktigt grym ^^

Medlem

Fan va snyggt <3 längtar tills gameplay video

Medlem

Älskade Killzone 2, och det ser ut som de har skruvat på rejält med actionen och effekterna till 3an. Givet köp.

Medlem

Helgast måste vara de ultimata skurkarna någonsin! Deras röda ögon är så ondskefulla!

Medlem

KZ3 kommer erbjuda en ordentlig variation av miljöer. De har bekräftat allt från snö till djungel till rymden.

De har även sagt att de kommer erbjuda tio gånger större miljöer än KZ2. De har även sagt att de ska lägga större fokus på handlingen och ge en djupare bild av Helghast.

De har även lagt in ett ljudsystem lik Battlefield Bad Cpmapny 2. Jag tror detta kommer blir ruggigt bra!

Det ryktas om co-op!

KZ2 var ett grymt kul spel med en grafik som få kunna toppa. Online delen med warzone läget och klansystemet var innovativt och riktigt kul. +120 timmar online säger en del hur kul detta spel var och är.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gillade KZ te ps2 mer än KZ2 men de fortfarande ett riktigt bra spel, Men man kan ju alltid hoppas att de bara går uppåt ^^

Medlem

Vill ha nu = )

1
Skriv svar