Call of Duty: WWII får öppen pc-beta om några veckor

Robot
Call of Duty: WWII får öppen pc-beta om några veckor
Avstängd
Medlem

Tittade på lite MP foto där på tuben.

Finns ju som ingen utmaning... med spelet. Medaljer, poäng och massa annat skit regnar över en --- efter enbart en frag.

Vapnena saknar i princip rekyl samt så har reflexsikten plötsligt dykt upp i WW2 eran.

Kartorna känns väldigt platta och livlösa. T ex där på Ardennekartan så kändes varenda 'skydd' som en 2x2 bit LEGO eller en 3x3, beroende på om det var en King Tiger som stod framför dig eller om det var en nippe med oljefat.

Blir nog inget spel som på något sätt skrämmer liv i ens gamla törst för WW2 shooters.

typo

Avstängd

@GooGeL: Jag tycker om att de tagit ett steg bakåt och skippat alla jetpacks och wallrunning osv, då BO och BO2 var de bästa spelen enligt mig.

Vad det är för skins spelar ingen större roll, men att det är just ww2 gillar jag ändå.

Spelet är väl mer tänkt att locka fram cod-suget snarare än ww2-shooter-suget, och det är precis vad det gör.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Tittade på lite MP foto där på tuben.

Finns ju som ingen utmaning... med spelet. Medaljer, poäng och massa annat skit regnar över en, efter enbart frag.

Vapnena saknar i princip rekyl samt så har reflexsikten plötsligt dykt upp i WW2 eran.

Kartorna känns väldigt platta och livlösa. T ex där på Ardennekartan så kändes varenda 'skydd' som en 2x2 bit LEGO eller en 3x3, beroende på om det var en King Tiger som stod framför dig eller om det var en nippe med oljefat.

Blir nog inget spel som på något sätt skrämmer liv i ens gamla törst för WW2 shooters.

Håller med

Cod är och har alltid varit en korridors shooter även i Mp med bara samma vägar att gå.. Ingen förstörelse för att hitta nya vägar .. blähä säger jag ... det fungerade kanske 2010 men inte längre.

Medlem
1
Skriv svar