Vårat land - lustig video

Medlem
Vårat land - lustig video

http://www.youtube.com/watch?v=NK1Xapl2EtU

ja vad har alla ni invandrarkramare som Greger, Bjosarn och allt vad ni heter att säga om sånt här?
Tror ni inte att många invandrare är mer eller mindre rasistiska och ser ner på oss lättlurade svenskar?

Medlem

En idiot är alltid en idiot oberoende av etnicitet.

Du måste vara en lättlurad svensk om du tror att skaparen bakom videon är seriös och haft något annat syfte än att ha den som flamebait.

Medlem

Självklart så finns det väldigt många invanrare som är rasistiska mot oss svenskar. Kolla tex länken i min signatur. Sedan så talar statistik väldigt mycket för sig själv. Rasism mot svenskar idag är nästan en självklarhet. Ord likt svenne är helt accepterat medans det blir rabalder pga en bakelse som har ordet "neger" i namnet. Svenska flickor blir kallade "svennehoror" dagligen i skolan utan att det händer någonting. Inte hör man något ang HMF där inte. Nej, att hetsa mot folk är förbjudet sålänge det inte är svenskar. Då är det tillåtet, det tom uppmuntras mer eller mindre.

Våldtäkter ,offren svenskar, förövarna icke svenskar.
Rån ,offren svenskar, förövarna icke svenskar.

Men personer som drunken, bjosarn osv väljer gärna att blunda för sådant. När de väl inte kan blunda för det skyller de gärna på någonting annat likt, utanförskap, fattigdom osv. Aldrig att de skulle se samhället för det de är. De väljer att stanna i sin bubbla, och i den bubblan existerar inte rasism mot svenskar. Enbart rasism mot invandrare. Det finns ingen annan rasism..

Medlem

Det här igen?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vill bara kommentera videon med att det här materialet är inte särskilt övetygande. Kan lika gärna ha ha skapats av rassar för att piska upp motsättningar.
Vad som sägs i videon är allmänt känt och typisk kaxigt blattesnack men det behöver inte alls vara en blatte som ligger bakom filmen.
Jag kan i detta forum regga mig som "Mr Jihad! Alla svennar skall dö!" men det säger egentligen inte mycket heller.

edit:

Medlem

vad i helvete är det här... :S
vem orkar göra en sådan här skum video speciellt med en kartellen låt i bakgrunden haha fan vilket skämt
ännu värre att man ens orkar dela med sig av länken till andra

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

http://www.youtube.com/watch?v=NK1Xapl2EtU

ja vad har alla ni invandrarkramare som Greger, Bjosarn och allt vad ni heter att säga om sånt här?
Tror ni inte att många invandrare är mer eller mindre rasistiska och ser ner på oss lättlurade svenskar?

Ah, youtubevideos är ju självklart något som bestämmer vad en miljon människor är och vad dom tycker och tänker.

Kamp ; Ja för allting måste vara svart och vitt, det kan ju inte finnas faktorer som spelar in som gör att invandrare blir svenskfientliga, det måste ligga i deras natur va?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Är det inte lite lätt patetiskt att tro att svenskar är det enda rasistiska folkslaget och att alla som kommer hit är helgon?

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Är det inte lite lätt patetiskt att tro att svenskar är det enda rasistiska folkslaget och att alla som kommer hit är helgon?

Ungefär lika patetiskt som att tro att alla människor som kommer hit är rasister.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jävligt catchy tune där fan.

Tror det representerar invandrare lika mycket som Pluton Svea representerar genomsnitts svensken.

Nice try though.

Medlem

Haha... vad fan.

Har man haft Internet i mer än ett halvår så borde man fatta att detta är antinget troll eller gjort av någon som vill ragga röster åt SD.

Skulle det visa sig vara en "seriös" invandrare bakom detta så kan jag bara säga "lycka till" med det projektet. Invandrare är också 12 år minst ett år i livet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Idiot som idiot oavsett etnisk tillhörighet. Men invandrare med sån här syn på det svenska samhället, får en att känna sig lite små rasistisk...:/
Visst, videon kan lika gärna vara fake, men jag gick in på en invandrares kanal som heter stoltblatte666 som hade kommentertat till klippet och jag kan bara säga: "IQ"


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Vad är syftet med tråden.. Inte direkt seriös film, om man säger så.

Tråd låst.

1
Skriv svar