Filmaffischen för Alicia Vikanders Tomb Raider är en katastrof

Robot
Filmaffischen för Alicia Vikanders Tomb Raider är en katastrof
Releasehästryttare

Mm mycket tråkig utveckling i filmindustrin att det ofta kommer en teaser dagar innan trailern kommer .. hoppas innerligt att gameingindustrin inte gör samma sak.

phi
Medlem

Pinsamt. Hade de ingen AD som kontrollerar skräpet som deras folk gör?

Jag såg den igår och hjärtat sjönk som en sten. Vikander kommer säkert göra ett bra jobb, men om det börjar så här dåligt blir man lite rädd hur det blir med resten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha.

Det har känts som en B-film redan från början, blir intressant att se hur den verkligen är.

MEG
Medlem

Hahaha har inte skrattat så gott på ett tag (åt alla kreativa bilder)
De har iaf fått mycket reklam för filmen


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Undrar verkligen vad Calle menar med "fått den [...] tivelaktiga äran att spela Lara Croft"...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hahaha har inte skrattat så gott på ett tag (åt alla kreativa bilder)
De har iaf fått mycket reklam för filmen

Det kanske var tanken från början!

Gnällkuk
Skrivet av Dunder:

Undrar verkligen vad Calle menar med "fått den [...] tivelaktiga äran att spela Lara Croft"...

Att det är en ära att gestalta en välkänd profil inom spelvärlden, men att eftersom det är en filmatisering av ett spel så kan man nästan räkna med att blir kalkonrulle och knappast något som höjer värdet hos henne som skådespelerska.

Ibland undrar man verkligen hur de tänker, hur en affisch som denna kan bli godkänd. Men sen kanske de sett materialet av filmen och känner att affischen motsvarar kvalitén överlag. Räknar med en riktigt ostig rulle med story lika stark medryckande Dinklages insats som röstskådespelare i Destiny.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Dunder:

Undrar verkligen vad Calle menar med "fått den [...] tivelaktiga äran att spela Lara Croft"...

Jag tolkar det som att Alicia kanske ångrar att hon såg det som äran att spela Lara när dom gör sånt amatörmässigt jobb med postern. Man får ju hoppas filmen är av bättre produktionskvalité och Alicia inte behöver skämmas för att hon tackade ja till rollen ^_^

Alltså ingen skam på Alicia utan på bolaget.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Undrar verkligen vad Calle menar med "fått den [...] tivelaktiga äran att spela Lara Croft"...

Själv så är jag också tvivelaktig, bara första känslan säger mig att hon faktiskt inte kommer passa in i rollen som Lara Croft. Med det sagt så är det bara första intrycket och det kan mycket väl komma att förändras.

Medlem
Skrivet av SypherZ:

Själv så är jag också tvivelaktig, bara första känslan säger mig att hon faktiskt inte kommer passa in i rollen som Lara Croft. Med det sagt så är det bara första intrycket och det kan mycket väl komma att förändras.

Starkt av dig att erkänna att du är tvivelaktig, de flesta brukar släta över sina mindre smickrande sidor


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Inte så farligt om man ser på andra bilder av Vikander, ser bara värre ut på grund av överexponeringen.

Medlem

HAHAHAHAHHAHA! XD vilka fantastiskt kreativa människor det finns där ute! Aldrig garvat så mkt åt en post på FZ tidigare! Kolla bilderna asså! XD

Inaktiv

Neck game strong

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Devan:

Mm mycket tråkig utveckling i filmindustrin att det ofta kommer en teaser dagar innan trailern kommer .. hoppas innerligt att gameingindustrin inte gör samma sak.

Dom har redan börjat.
https://www.youtube.com/watch?v=7vzYMoaIsUk

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av SypherZ:

Själv så är jag också tvivelaktig, bara första känslan säger mig att hon faktiskt inte kommer passa in i rollen som Lara Croft. Med det sagt så är det bara första intrycket och det kan mycket väl komma att förändras.

Jag tror precis tvärtom, faktiskt. Hon har helt rätt kroppsbyggnad, och utifrån tidigare roller tror jag inte hon har några problem alls att sätta sig in i rollen.

Grym skådespelerska I övrigt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av tricky:

Räknar med en riktigt ostig rulle med story lika stark medryckande Dinklages insats som röstskådespelare i Destiny.

Han gjorde sin roll han fick utav bungie, en monoton och livlös sådan. Tycker han gjorde det jävligt bra faktiskt. Tycker det är rätt uppenbart å all skit han fått för den rollen är obefogad.

Medlem

Redan teasern verkar bättre än tidigare Tomb Raider filmerna men är tyvärr fortfarande skeptisk och suget är extremt litet, vill hellre ha ett nytt spel


signatur
Medlem

Man undrar vad som flög i paret Fassbender-Vikander när de plötsligt fick lust att göra varsin tv-spels-film (kan det ha varit en jättestor check, tro?).

Vad säger ni, tror ni Tomb Raider slår Assassin's Creed 18% på Rotten Tomatoes?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

MEG
Medlem
Skrivet av Boomer:

Man undrar vad som flög i paret Fassbender-Vikander när de plötsligt fick lust att göra varsin tv-spels-film (kan det ha varit en jättestor check, tro?).

Vad säger ni, tror ni Tomb Raider slår Assassin's Creed 18% på Rotten Tomatoes?

Menar du om filmen blir bättre eller sämre än Assassin's Creed?


signatur

Death is only the beginning

Gnällkuk
Skrivet av Divion:

Han gjorde sin roll han fick utav bungie, en monoton och livlös sådan. Tycker han gjorde det jävligt bra faktiskt. Tycker det är rätt uppenbart å all skit han fått för den rollen är obefogad.

Alla har vi väl olika uppfattningar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Devan:

Mm mycket tråkig utveckling i filmindustrin att det ofta kommer en teaser dagar innan trailern kommer .. hoppas innerligt att gameingindustrin inte gör samma sak.

Den tråkigaste utvecklingen i filmindustrin var när de började göra långa trailers som visar hela filmen.. det är därför man inte ser dem alls. Det hade räckt med att det bara kom en teaser (max 30 sec).

Ambassadör
Xbox

Hahaha. Man undrar ju hur fan det där kunde bli godkänt. Är det teamet från Mass Effect Andromeda som har fått nytt jobb?


signatur

Jump in.

Medlem

@rudeboystig: Hahaha, fantastiskt, hade glömt att det här var en grej men det är ju pinsamt relevant!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

*HAHAHAHA skratta nästan ihjäl mig när jag kolla alla bilderna.
Jurazzic Wikander var grym


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Tror den här tråden e bättre än filmen 8)
Var nån som la upp roliga filmsnuttar på nån fotbollslirare förra veckan också som var roligt.

Edit
https://m.youtube.com/watch?v=umIkqttQb-0

12
Skriv svar