Grattis Playstation 4, Final Fantasy IX finns nu på konsolen

Robot
Grattis Playstation 4, Final Fantasy IX finns nu på konsolen

Ser ut att vara en rak port av Steam-versionen.

#final-fantasy-ix, #playstation-4, #square-enix


Medlem

Tillräckligt mycket ost i den trailern för att hålla en Schweizisk by självförsörjande i ett sekel.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Gen
Medlem

@Priapsi: Så sant som det var sagt

Medlem

Tyckte det var bättre än 7'an så hade gärna kört igenom igen, men tiden finns inte


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Redaktör
Ponny

@Priapsi: Ost är något av det bästa jag vet!


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Köp igen, köp igen, köp igen! ^_^

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@Priapsi: Ost är något av det bästa jag vet!

Haha, ja det är smaskens.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det sista bra FF spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Oj, det kom som en överraskning att Squeenix trycker ut ett FF-spel till ännu en konsol. Årets överraskning?

Medlem

A right no backwards compatibility consoles lols......

Medlem

sämsta porten som jag spelat släpps på en konsol
bra spel dålig port.
varför säger jag detta? jag har de på steam men lyckades inte spela klart på grund av hundratals kraschar trots alla försök att fixa krascharna, det är under all kritik.
folk som kan tänka sig köpa denna port var vaksamma på detta problem och kolla så att det inte förekommer på konsolen också.

Medlem
Skrivet av b_bob:

sämsta porten som jag spelat släpps på en konsol
bra spel dålig port.
varför säger jag detta? jag har de på steam men lyckades inte spela klart på grund av hundratals kraschar trots alla försök att fixa krascharna, det är under all kritik.
folk som kan tänka sig köpa denna port var vaksamma på detta problem och kolla så att det inte förekommer på konsolen också.

Jag har kört porten som gjorts till PS3 och Vita/PSP. Den suger verkligen. As seg och hackig. Hade hoppats på att detta var bättre.
Jag tittade när andra spela live igår på PS4.. tyckte det såg okej ut.. men jag väntar nog lite och ser vad folk säger.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar