Band of Brothers-vibbar i Call of Duty: WW2:s nya kampanjtrailer

Robot
Band of Brothers-vibbar i Call of Duty: WW2:s nya kampanjtrailer

Press "F" to hate nazis.


Medlem

Hate to say it, but i kind of like it Blir nog det första CoD på länge jag köper. Fast för singelplayerdelen bara

Medlem

Yes. Håller med. Är storyn bra kan jag mycket väl ta och lira det.
Gillar den historiska aspekten mer än "framtidsvisioner"

Avstängd

Hoppas det är en lång kampanj.

Medlem
Skrivet av xtrem11:

Hoppas det är en lång kampanj.

4-5h är ju standard idag på shooters.
Skulle inte våga hoppas på mycket mer.

Medlem

@DeFeCT: Och det är faktiskt synd, då det är precis det jag tittar efter när jag köper ett spel idag. Livslängden. Men SP verkar bli lite mer maffigt den här gången. Back in old school!=)

Inaktiv

Snygg trailer men det är bara så synd att den ointressanta CoD serien som ska vara först ut med ett nytt WW2-spel.
Tänk om Dice hade lyssnat på alla som har hoppats på att WW2 återvänder till AAA-titlarna.

Avstängd
Skrivet av DeFeCT:

4-5h är ju standard idag på shooters.
Skulle inte våga hoppas på mycket mer.

Det utspelar sig på dessa platser:
Normandy, France
Hürtgen Forest, Germany
Ardennes Forest, Belgium
Aachen, Germany
English Channel
Crimea, Soviet Union

Kampanjen kan bli lång. Sen tror jag inte att det är endast som amerikansk soldat som man spelar. Kanske får man spela som tysk också.

Medlem

@xtrem11: Minns jag fel när jag säger att det varit en artikel där det stod att man inte kommer spela som tysk? Ganska säker ändå..

Well I like it!

Medlem

Ser onekligen trevligt ut, blir isf det första CoD på allvar för mig sedan MW.

Hoppas de kan skapa samma känsla som WET i MP, då kanske MP:n även är aktuell. Fyfan vad kul det spelet är i MP(är medveten om att det är vilt skilda skapare och serier).

Medlem

@xtrem11: Knappast tysk. Rysk, maybe. Man får sällan spela båda sidor.

Medlem

Verkar vara episk singleplayer... något jag tycker dom "misslyckats" med är ansiktsanimationerna... läpparna verkar inte alls synka med deras uttryck eller tal... synd

Avstängd
Skrivet av DeFeCT:

4-5h är ju standard idag på shooters.
Skulle inte våga hoppas på mycket mer.

Black Ops 3 och IW var längre än 5 timmar, än vid perioden 2003-2014 då var oftast kampanjerna runt 5 timmar långa.

Medlem

För mig brukar kampanjerna i alla spel alltid ta över 20 timmar!
Men det beror på att jag är så dålig.


signatur

autograph

Avstängd

Jag förbereder mig inför det värsta: linjär, upprepande och simpel spelkänsla för att 12-åringar inte ska kräva pengarna tillbaka, och klyschigt Hollywoodmanus.

Medan jag hoppas på det bästa: att det har varierande miljöer med varierande spelkänsla och uppdrag och fantastisk cinematics hela spelet genom.

November 9, 2017, here we come! ^_^

1
Skriv svar