Destiny 2 klan PS4 sökes

Medlem
Destiny 2 klan PS4 sökes

Hej,
Då första spelet gavs ut så var det en tråd här och jag hittade flera vettiga, trevliga människor att spela med. Tänkte höra om det kommer skapas någon vettig klan med folk som förstår att om ex. något barn vaknar sent på kvällen/natten så behöver man släppa kontrollen ett tag och syssla med annat. De närmaste dagarna lär man nog se en hel del sitta och spela detta (än så länge) riktigt sköna spel.

Om mig då, är en vanlig kille i 30-års åldern som inte kan släppa detta med spelandet riktigt även fast man blivit smågubbig till och från och har små barn. Spelar i regel endast kvällar/in på natten en bit.

Även folk som jag som inte har så många att spela med i närmsta kretsen kan hojta. PSN: mrHaveri

Jag kommer också spela Destiny 2, men på PC:n "tyvärr". Ska du bara spela på konsol?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lirar just nu Destiny 2 på PS4, men kommer dock gå över på PC när det släpps i slutet på oktober


signatur
Medlem

Blir nog bara spel på PS4an för min del, var ett bra tag sedan jag ens ägde en pc.

Medlem

hej TheConsul du kan adda mig om du behöver hjälp r3tnuh-nom3d-

Medlem

Tjena, kan adda mig också AxxT.

Vi har tom en klan på PS4, brukar vara ett gäng för spela raid, strike osv.
Tre av oss har små barn, så vi vet exakt hur det är

Medlem

@Axxt jag hoppar gärna med i er klan 😀
Som småbarnsförälder får jag lätt ångest när man ska leta grupp till raid eller nightfall, för man vet att man ev måste springa ifrån nån minut ibland.

Adda: Thegrejt (PS4)

Medlem

Tjenare,

Inga små barn här (ännu) men samma ålder och samma (o)möjlighet till att spela. Jag hakar gärna på om man får
lägg till mig på psn: Triphys

Undesired_Hero på PSN.

Har dock inte mega super mycket tid men spelar gärna när tid finnes

Medlem

Behöver ni mer folk är jag gärna på
Tror mitt PSN är: crazzyyivan


signatur
Medlem

@Axxt jag vill gärna vara med om man får! Finns på psn: Rhilfen
Alla får adda mig som bara behöver någon att spela med!

Medlem

Jag och en kompis började lira igår. Bara hunnit till level 5 men adda oss ändå
Mitt psn: Holklund
Kompisen: The_esper

Vi i klanen Of the North rekryterar nu och ni lite vuxnare med familj är exakt vad vi letar efter våran klan letar sig tillbaka till start av year one i Destiny. Trots att klanen brytits upp så spelar alla tillsammans ändå så är ni intresserade av att spela med rutinerade spelare så är det bara att skicka en ansökan så godkänner jag direkt

Så klanen heter: Of the North
PSN: terribleskeleton

Fragtjuv

joelthor100 heter jag på PS4! Adda gärna för spel!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Kan även tipsa om en grupp jag och några polare startat på facebook för oss som är lite äldre, jobbar på "livspusslet" men vill fortfarande spela socialt lite då och då. Gäller såklart alla möjliga olika spel.

Tant och gubb-gaming:
https://www.facebook.com/groups/2003649576526902/

Bara att hoppa på

Medlem

Gick med i Intergalagtic Ricks 3 jag. Är väl en sisådär 4-500 pers med i de 5 klanerna och många finns på deras discord så har fungerat bra att hitta spelkamrater. Får någon igång en riktigt lovande nordisk en så kan det bli att abdikera.

Medlem

Kul med lite respons här. Vi var ett gäng som startade en klan. Den är öppen och bara att hoppa in i. Vi är i skrivande stund 7 st, med det fantasifulla namnet EnKlan. https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2363987

Medlem

Ni får gärna adda mig med på ps4 Cptjana är mitt nick.

Medlem

La till dig på psn, sitter lite i samma sits som dig med barn på 3 år som kan vakna ibland sent. Ska även tillägga att jag är i 30-års ålders så passar perfekt att ha lite likasinnade att lira med

Medlem

@TheConsul:
Jag ska försöka börja spela. Har mycket jobb och resor men blir bättre snart hoppas jag.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

@Axxt har ni plats så är jag gärna med, heter DKvarn. Småbarn här med och inte mycket tid men försöker!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Tjena! Vi är ett gäng på 5 Pers som alla börjar närma sig 280 power. Vi söker en 6:e spelare, vi tänkte köra vår första Raid fredag kväll/natt 22 september. Självklart vill vi gärna ha fler medlemmar =).

Adda Beazten, MFJonas eller StnrFredd.

Vi hörs

Medlem

Hej!

Min klan heter The Grumpy Cat Society , Vi är typ egentligen bara två personer på 30+ som kör i tid och otid. Klanen är egentligen mest skapad för att få ha ett kul namn. Men det kan alltid utvecklas ifall tillräckligt många joinar.
bigmanwithagun på ps4a.

Medlem

@GiGeGame: PSN - Pattiiiee, klan på 18 pers atm

Medlem

Hej jag är med i en klan på ca80st. Den är väldigt blandad både en grupp från USA och en från EU som håller på med Raiden. Vi är snart level 3 och har klarat allt förutom Raiden den här veckan. Så hatar ni flygande hästar så gå med oss! 95% spelar på ps4 & vi heter Pegasus Nemesis.

Medlem

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2465483 alla är välkomna till denna klan det behövs folk.

Medlem

Vår klan söker även lite medlemmar
Vi gör Nightfalls och allt annat skoj i klanen men behöver fylla på med lite folk för att kunna testa på Raids och Trails.
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2234367

Medlem

Ni får jätte gärna lägga till mig på ps4 en kille på 30+ spelar destiny 2 namn: DreadfulDregg

Medlem

Svensk klan - Destiny 2 - PS4- Tactical Terror - Vuxen lir

Tactical Terror (TT) Bestående av 14 vuxna spelare i dagsläget, som alla delar samma intresse! Efter alla måsten då såklart... Som t.ex. jobb, barn, sambos, djur och allt annat som kan tänkas komma i vägen 😂

Söker du en klan med softa gubbs i för raids/trials osv ? adda Poppe_33 💪😁👊

Söker en aktiv klan på PS4 som framförallt gör Nightfall och Raids. Helst vuxna spelare då jag själv är 35.
Jag är relativt aktiv och har 3 karaktärer på Destiny 2:

Hunter - 293 Power
Titan - 295 Power
Warlock - 290 power

Är i skrivande stund med i en annan klan men då spelarna inte är så aktiva eller är så intresserade i vare sig Strikes, Nightfalls eller Raids så väljer jag att pröva lyckan nån annan stans.

Folk som bara vill ha nån att spela med ibland kan även lägga till mig, heter CannibalFantasy på PSN.

12
Skriv svar