Trailern för Left Alive har fler sekunder av svärta än faktiskt gameplay
Verkar som det antingen visas för mycket eller för lite i trailers.
Jag föredrar dock de som visar för lite, avskyr när en trailer radar upp en films/ett spels samtliga stora scener och i princip presenterar hela handlingen.
Måste dock tillägga att detta verkar intressant. Kanske bara är metal gear nerven som pirrar!?
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det ser intressant ut, även om man inte fick se så mycket som ni påpekar. Som Soulless skriver, det kanske är MG-nerven som pirrar men att springa runt som fotsoldat och skjuta på mechs är alltid gött! Troligtvis, eller förhoppningsvis snarare, får vi även styra ett par mechs själva och skapa oreda.
Japp, det måste vi definitivt prata om! Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan göra en trailer som inte består till allra störst del av gameplay. Det är ju den världen den potentiella köparen ska befinna sig i – i gameplayet? Köparen ska väl inte sitta och titta på en film?
Det är ju som att släppa en trailer för en film som går ut på att några personer spelar ett tv-spel som hämtat inspiration från filmen.