Trailern för Left Alive har fler sekunder av svärta än faktiskt gameplay

Robot
Trailern för Left Alive har fler sekunder av svärta än faktiskt gameplay

Vi måste prata om intetsägande trailers.

#left-alive, #survival, #överlevnad


Medlem

Verkar som det antingen visas för mycket eller för lite i trailers.
Jag föredrar dock de som visar för lite, avskyr när en trailer radar upp en films/ett spels samtliga stora scener och i princip presenterar hela handlingen.

Måste dock tillägga att detta verkar intressant. Kanske bara är metal gear nerven som pirrar!?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det ser intressant ut, även om man inte fick se så mycket som ni påpekar. Som Soulless skriver, det kanske är MG-nerven som pirrar men att springa runt som fotsoldat och skjuta på mechs är alltid gött! Troligtvis, eller förhoppningsvis snarare, får vi även styra ett par mechs själva och skapa oreda.

Medlem

Jag vill inte va negativ eller så, men det ser otroligt tråkigt ut. På alla sätt.

MEG
Medlem

De kanske inte har mer att visa upp


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Eftersom det är spel jag vill ha är det också gameplay jag vill se i trailern. Blir irriterad när utvecklare bränner budget på massa dyra irrelevanta filmsekvenser.

Inaktiv

Haha såg inte superbra ut själva gameplayet. Förmodligen behövs en del polish så förstår att det kan se ut som det gör. Sen att spelaren rullar ut från sitt skydd och börjar skjuta med ett automatgevär på en mech...

Medlem

Japp, det måste vi definitivt prata om! Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan göra en trailer som inte består till allra störst del av gameplay. Det är ju den världen den potentiella köparen ska befinna sig i – i gameplayet? Köparen ska väl inte sitta och titta på en film?

Det är ju som att släppa en trailer för en film som går ut på att några personer spelar ett tv-spel som hämtat inspiration från filmen.

1
Skriv svar