Recension – Steamworld Dig 2

Robot
Recension – Steamworld Dig 2

Du behöver inte gräva länge för att förstå vilken guldklimp Steamworld Dig 2 är.

#image-form, #steamworld-dig, #steamworld-dig-2, #steamworld-heist


Medlem

Schysst återspeglat, det är inte så att suget minskar direkt.

Medlem

Fysisk utgåva så blir det ett köp! 1an var kanon! 5/5

Medlem

Köpte det precis på Switchen, ser mysigt ut!

Redaktör
Ponny

@Qn1f3: Tack själv för schyssta ord!

@ohGr: Ja för tusan, det här vill jag ha i hyllan bredvid Steamworld Collection.


signatur

En Bamseponny av folket

Geeks Gaming

Har kört någon timme nu och är väldigt positivt överraskad.
Betyget håller jag med om än så länge och det känns kul att utforska och lösa pussel

Medlem

Finns det fysisk kopia till switchen? Väntar nog på att jag spelat igenom zelda på master mode, sen kommer mario... Hmm

Medlem

1an finns gratis nu på Origin om någon är intresserad. Jag hade missat detta spel helt och körde igenom det på 1 sittning, ca 3-4h. 2an blir ett givet köp imorgon!

Gen
Medlem

Ja tack! Ettan var riktigt rolig att köra och helt enkelt mysig

Medlem

Spelade ett par timmar igår. Riktigt trevlig spel! Högvis med gömda föremål etc. för mig som utforskar varenda skrymsle!

Dock blev suget på en pro-controller för stort och jag fick äntligen tummen ur och beställde en

Medlem

Jag lyckades klämma in lite spel efter destiny 2 igår. Helt ok spel en så länge!

Medlem

Har spelat ca 1 timma och håller på att dö av tristess av meningslösa dialoger, långsam kontroll, pilar som idiotförklar mig så jag inte ska springa fel. Inte vad jag hoppats på men ska get det en chans till då jag gillar metroidvania spel.

Medlem

Tycker lite tvärtom en vad NeoWeo gör. Tycker att det är intressant med lite mer prat i 2an. Och efter att spelat spelet en bra bit in så blir jag lite förvirrad av vart jag ska. Visst pilar pekas dit man ska men ibland så är det meningen att man ska gå bakvägen till dit man ska. Helt enkelt spelet slutar delvis att hålla en i handen en bit in och man får komma ihåg och upptäcka saker själv. Allt blir rörigare men inte för rörigt för mej hitintills.

Medlem

5 timmar in och det är fruktansvärt bra!! NeoWeo du får frågan om du vill ha pilar över hela skärmen eller inte ganska nära inpå starten i spelet, spela lite till så kommer du fastna

Edit: 10 timmar in - <3 <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar